Noniin, se on sitten valmis:
mhelander kirjoitti:Kun hyppää päälle niin pystympi penkin kulma ja sag tekee maahan yltämisen helpoksi. Keskiö on samalla korkeudella kans joten tutulta pitäis tuntua ajaminen.
mhelander kirjoitti:Joo penkki osuu kohdalleen suunnitellussa paikassa joten kolvasin tynkiin latat. Poraan niihin reiät kun on jostakin löytynyt kumia väliin että saa haettua oikean paikan, ja kokeillaan nyt sitten niin että väännän jengat lattaan. On nimittäin vähän tiukka paikka päästä laittamaan muttereita alle, mutta korjataan jos ei jengallisena pelitä.
mhelander kirjoitti:Kolvasin Nopsan ketjuhaarukasta ja teräksisestä satulaputkesta penkin ylätuen. On ohutta putkea mutta toisaalta kulkee ihan penkin selkänojan mukaisesti. Taidan hitsata vielä latan tueksi ja gummia väliin niin kestänee myös maastossa. On aika stealth kun mahtuu penkin ruotojen väliin
eli penkki näyttää pysyvän paikallaan ilman tukea.
mhelander kirjoitti:Näin jäljellä on vain stemmin jatkaminen jotta koivet mahtuu veivaamaan. Pääsee ajamaan kunhan loput nippelit tulee.
Tokenin ohjainlaakeri tuli joten paikalleen ja stemmin tein katkasemalla yhden alumiinisen ja hitsasin siihen jatkot. On vähän lepsua putkea mutta kokeillaan nyt miten kestää ja tarviiko tosissaan tangosta kiskoa.
Koeajotkin on tehty, laskettelin puuterassilta alas, mukavalta tuntuu. Ja sitten pihalta tielle. Ohjautuu hyvin, jännä sekoitus lowracerin pituutta ja Metan ajokorkeutta.
Tossa vielä pari kuvaa iskarin ja vetopuolen taittopyörän ympäriltä: