Veikkaan ettei moinen muutos tuota kauheesti päänvaivaa. Mä ajelin ajarmalan milanilla viime vuonna ja sekin saatiin tuloksissa kalasteltua oikeaan kuskin tulokseksi :mrgeen:
Juu, mutta meikaläisen veto katosi tuloksista sitten kokonaan. Jos nyt oikein muistan...
--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)
Varmistui muuten tänään että saan pakun lainaan Nokian reissua varten. Jos vaikka ajarmala tarvii kyytiä, niin mukaan mahtuu. Lähtö lauantaina aamulla, paluu sunnuntaina 6h kisan jälkeen (ajarmala taisi vaan olla ilmoittautunut 12 h matkalle).
Varmistui muuten tänään että saan pakun lainaan Nokian reissua varten. Jos vaikka ajarmala tarvii kyytiä, niin mukaan mahtuu. Lähtö lauantaina aamulla, paluu sunnuntaina 6h kisan jälkeen (ajarmala taisi vaan olla ilmoittautunut 12 h matkalle).
Kiitos vaan! Kyyti kyllä kelpaisi hyvin, jos vaan vielä mukaan mahtuu.
Voin minä toki ajella sunnuntaina 6 tunnin kisankin.
--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)
Mahtuu kun ei kukaan mukaan vielä kyytiä kysynyt. Mutta tällä puheella siis nähdään lauantaina aamulla, soitellaan ja sovitaan tarkemmin sitten lähempänä h-hetkeä.
Ruokailupuolesta sen verran, että viime vuosien iso kaasugrilli ei ole tällä kertaa käytettävissä. Nojailija lupaili tuoda mukanaan pienen pallogrillin, jos muilta ei löydy muuta. Kysymys kuuluukin, vaivautuuko joku kuskaamaan grillinsä radalle makkaranpaistoa varten?
Alisen pizzerian pitsataksia ollaan työllistämässä jälleen lauantaina ja sunnuntaina, samuel hoitaa tilauslistan.
Talkooväkeä tarvitaan tänäkin vuonna, saa ilmoittautua tähän alle. Tarkempaa tehtävälistaa käsitellään lähempänä tällä järjestelyporukalla.
Mä olen lomalla ja kerkeisin kyllä perjantai-illasta talkoisiin. Peräkärryn saan tosin vasta neljän jälkeen perjantaina. Eli perjantai-illasta tai lauantai aamusta pääsisin, jos vain tarvetta?
Telttakatoksenkin varmaan saisi taas lainaan... Kasaaminen ja purkaminen varmaan onnistuu taas porukalla? Tuonko?...
Mä olen lomalla ja kerkeisin kyllä perjantai-illasta talkoisiin. Peräkärryn saan tosin vasta neljän jälkeen perjantaina. Eli perjantai-illasta tai lauantai aamusta pääsisin, jos vain tarvetta?
Telttakatoksenkin varmaan saisi taas lainaan... Kasaaminen ja purkaminen varmaan onnistuu taas porukalla? Tuonko?...
Ota vaan telttakatos jos saat, oli hyvä viime vuonnakin. Jos sattuu vaikka vettä satamaan (tilauksessa on kyllä poutakeliä).
Kasaaminen ja purkaminen porukalla, montako henkeä tuohon operaatioon viimeksi tarvittiin?