Re: Ratareisi 2016
Kovia ootte joka ikinen! Ei voi muutako hattua nostaa
Täältä löydät kaiken tiedon nojapyöristä, kinnereistä ja velomobiileista sekä nojapyöräilytapahtumista.
http://www.nojapyorafoorumi.fi/
Kovia ootte joka ikinen! Ei voi muutako hattua nostaa
Mulla jäi kokeilematta tuo nopeasti ajettu kierros. Olis sinne sellainenkin mahtunut mutta päätin sitten vaan ajaa tasaisen tappavaa tahtia. Pieniä repäisyjä aika ajoin oli, siinä pikkuisen "ylämäen" lopussa olevassa kaarteessa oli kiva nostaa perse penkistä ja pistää hommaan vähän vauhtia . Seuraavalla kerralla sitten vois kokeilla kierroksen täysillä ajamista ja miksei niitä perjantain kiihdytyskisojakin.
Nostalgiakinneri herätti huomiota, sen huomasi heti. Todella kaunis kinneri yksityiskohtineen .
Jarmo H kirjoitti:Ei se maailmaa muuta onko tuo oma tulos 183 vai 184 tai jopa 185, 184 olisi vaan uskomattoman hyvä tulos kilometrejä ajatellen
184 kierroksella menisi yli 500 km vrk läskipyörällä niin kyllä se mun mielestä maailmaa muuttaisi
eipä sillä, itse katselin omia kierrosaikoja niin alkupäässä on kaksi kierrosta jäänyt uupumaan laskennasta koska mielestäni jäin taukoilemaan vasta 100 km hujakoilla ja vain kerran sitä ennen pysähdyin "teho"tankkaamaan. nyt on 13 ja 16 kierrokset ajaltansa tuplat. Ei sekään tässä konkurssissa tunnu mutta jäisipä edes illuusio, että osaan säätää matkamittarin
Jossain 8.08 kohdalla on "mopoauto kannustajat"
Muoks. niin ja jos ensivuonna osallistun läskillä niin en aio ajaa 500 kilometriä 100 kierrosta piisaa jos kunto ja paikat kestää. On myös säävaraus eli sateen sattuessa semmoisella johon ei sada sisään
Tuota viittäsataa minäkin nyt odottelen, tiesin jo radalle lähtiessä että oma mittari näyttää pari prosenttia liian vähän ja aikaisemminkin ratareidessä lasken matkan tuon 2721 metrin mukaan, lopussa laskeskelin että joku 470km taitaa olla jo sitten ajattelin sitä nopeaa kierrosta ja muutama kierros tuli roikuttua Helsinki triatlonistien mukana ja sai nopeaa vauhtia, tosin kinnereille ei olisi omat nopeat kierrokset riittäneet.
Oma ajoaika oli 23 tuntia 24 minuuttia ja 21 sekuntia, tässä mukana muutama metri varikkoajoa ja se viimeinen kierros jonka loppu meni puoliksi klo 12 jälkeen.
Sykemittari oli päällä 24 tuntia 9 minuuttia 38 sekuntia
kalorit 11475
keskisyke 110
maksimisyke 177 (kovilla kierroksilla) muuten ei juurikaan käynyt 130 päällä ja yöllä viileässä pitkään sadan tuntumassa.
hyvä sykealue 8 tuntia 57 min 55 sek
Eväistä tuli syötyä 8 banaania ja 24 marsia ja järjestäjän herkkupöydästä 2 kertaa suu täyteen irtokarkkia, tehosporttia meni noin 10 pullollista (0,7 litran pullo)
Kinneri herätti kiinnostusta aikalailla ja kuvia otettiin vielä enemmän. Toivottavasti herättää rakennus intoa muillekkin.
Hieno peli, Hillshead!
Perinteitä kunnioittaen
ilman mitään tuulitunnelitestejä.
Saiskohan sen museorekisteriin jos tarve vaatii?
Sen verran hienot vanhan ajan linjat........
Virallisen kuvaajan otokset:
^ Kiitos linkistä .
Ratareidellä ja sen oheiskilometreillä oli mukava vaikutus. Työmatka tuntuu nyt tosi lyhyeltä ja kaikki mäet nousevat paljon sutjakammin kuin ennen tapahtumaa. Olihan viimeksikin Nokian jälkeen tällaista vaikutusta mutta nyt vielä enempi .
Velogin näkemys Ratareidestä.
Rupesin tuossa tuumailemaan jotta Ratareisi vois olla kiva paikka kokeilla brevettiä. 300 tai 400 kilsaa. Ihan epävirallisesti tietty, mutta näkis miten tuo kulkis.
Jotenkin nuo brevetit alkaneet kiinnostamaan. Viralliset pitäis varmaan sitten itse järjestää tänne periferiaan. Tosin eihän tuo iso homma olis.
Hyvä paikka olis testata tuo tapahtuma. Taidanpa osallistua tulevana suvena.
Jouni