Ainakin Fujin E -malliin taitaa mahtua nastat, enkä ihmettelisi jos Fujin SL-1:seenkin mahtuisi nastat, ainakin jos ottaa alumiinisen etuhaarukan. SL-2:nen on jo niin puhdasverinen urheilupyörä ettei sitten enää talvikäyttöön sovi.
Challenge Hurricaneen mahtuu myös jämerät renkaat.
Ohjaustankojen aerodynamiikasta voin sanoa seuraavaa, vaikka pääasia valinnassa on yksinkertaisesti se mistä sattuu tykkäämään:
Kapea ohjaustanko on aerodynaamisempi, edellyttäen että sen säätää oikein. Tyyli jolla useimmat ajavat, jossa kyynärpäät sojottavat sivuilla luoden lisäpinta-alaa, ei ole se aerodynaamisin, vaikkakin mukava. Ideana olisi työntää kädet mahdollisimman suorina eteen, ilman että ne ylittävät turhaan vartalon omaa leveyttä. Kuitenkin kädet nousevat helposti näkökentän eteen ja toisaalta ottavat helposti polviin kiinni, eli jonkin kaltainen kompromissi jokatapauksessa.
U-bar/supermies/leveä yläpuolinen ohjaus -tai miksikä sitä haluaakaan kutsua laittaa kädet jokseenkin suorina eteen, tosin sivuille, joten se on parhaassa tapauksessa aerodynaamisempi kuin kapea-kyynärpäät-sojottavat-sivulle -malli, mutta ei yhtä aerodynaaminen kuin kisamallinen kapea ohjaus, jossa kyynärpäät on ahdettu vatsan päälle.
Jokatapauksessa ero on noissa kaikissa sen verran pieni, että ero löytyy varmasti vasta kovissa nopeuksissa. Toisaalta jos mietit että ajat 100 km 35 km/h keskarilla, niin merkitseehän siinä pienikin ero, mutta harvemmin sitä noin lujaa ajetaan. Tärkeintä tuossa ohjaustangossa on se että se on mukava; siitä on mukava käyttää hallintalaitteita, hartiat eivät jännity, siinä pystyy vähän vaihtelemaan käsienasentoa ja olet siihen tyytyväinen. Ja monelle tietysti että se näyttää hyvältä 