Re: Kummallisuuksia netistä
Siinä on 451. Joten aika lyhytjalkainen voi tosiaan olla.
Täältä löydät kaiken tiedon nojapyöristä, kinnereistä ja velomobiileista sekä nojapyöräilytapahtumista.
http://www.nojapyorafoorumi.fi/
Siinä on 451. Joten aika lyhytjalkainen voi tosiaan olla.
Näin se on
Ei nojapyörä - ykspyöränen johon voi liittää takapyörän tai kaks
Näyttää saksalaisella foorumilla olevan vastaava ketju. Sakari on edustettuna monella sivulla puisilla pyörillään.
Näytti siellä olevan kuva Jorillekin inspiraatioksi
Kiitos Joose. Kuvassa on kyllä tyyliä.
Voihan ollakin, että tuota purjeavustusta tulee vielä kokeiltua.
Patonkimaan foorumilla on Syväri-tyylinen pyörä taittomallisena ja sähköillä.
Kummallisuuksia twitteristä
Only In Russia (@CrazyinRussia) twiittasi 2:51 ip. on la, marrask. 10, 2018:
Russian hybrid. https://t.co/8F6TXxvSSy
(
Googlasin tylsyyden ehkäisyksi "mbb recumbentbike" - löytyi oudommasta ympäristöstä ja vähän oudon näkösiä rakennelmia.
https://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?t=88214
Lopputulema tais olla - huonopyörä
Tuo keskiöripustushan on ihan kiinnostava, esim lapselle tai muuten lyhkäsemmälle immeiselle.
http://zohrer.blogspot.com/p/evolucao-d ... r.html?m=1
Joku vanha blogi, kivasti mitotettu nojatandem + kaksvetonen.
Sama pyörä toisaalla
Jotenkin nätti.
Onhan runko puurakentamisperinteen infektoima, istuimet epäkäytännöllisen korkealla ja taaempi kampikeskiö paikassa, johon sen saamiseksi tarvitaan paljon rautaa, mutta muuten rakenteiltaan oikein mitoitettu ja yleisilmeeltään hieno. Tekijä osoittaa rakenteiden tuntemusta ja kykenee mitoittamaan rakenteen oikein. Arvosana 4/5
Vähän järeempi levyjarru.
Fase on edelleen oma maailmansa mihin kaikilla ei ole asiaa.
Tää oli Ainakin mulle hyödytön linkki.
Kiitos!
Tuossahan alkaa ns ympyrä sulkeutumaan ja moterni levyjarru muistuttaa melkoliki perinteistä vannejarrua.
Hiukan kun vielä Ponnistetaan ja tehdään satulasta niin leveä että se yltää vanteen ympri, niin voila! Siinäpä On kevyt ja tehokas jarru!
Härski kirjoitti:Kiitos!
Tuossahan alkaa ns ympyrä sulkeutumaan ja moterni levyjarru muistuttaa melkoliki perinteistä vannejarrua.
Hiukan kun vielä Ponnistetaan ja tehdään satulasta niin leveä että se yltää vanteen ympri, niin voila! Siinäpä On kevyt ja tehokas jarru!
Sama kävi mielessä kevenis myös paljon. Tuossa se taitaa olla ulkonäkösyistä ja askarteluhalujen tyydyttämiseksi.