The Tripod kinneri on ainakin minulle uusi tuttavuus.
hintana näyttää olevan $3 850.00
Sivusto->
http://columbiacycleworks.com/
Kuvia-->
http://www.flickr.com/photos/wmbates/se ... 489914217/
The Tripod kinneri on ainakin minulle uusi tuttavuus.
hintana näyttää olevan $3 850.00
Sivusto->
http://columbiacycleworks.com/
Kuvia-->
http://www.flickr.com/photos/wmbates/se ... 489914217/
Vastatuuli vihaa meitä... tahtoo alemmas....
http://kotisivu.suomi.net/mustasudenkorento/
Mustasudenkorento kirjoitti:The Tripod kinneri on ainakin minulle uusi tuttavuus.
hintana näyttää olevan $3 850.00
Ei näytä kovin aerodynaamiselta - otsapinta-ala on melko suuri, mutta lienee silti nopeampi kuin tavallinen trike. Eikä sada vatsalle.
T. Ari
--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)
ajarmala kirjoitti:Ei näytä kovin aerodynaamiselta - otsapinta-ala on melko suuri
Voiko se olla sen suurempi kuin muissakaan tadpoleissa jos koppi on sen kokoinen että sinne juuri ja juuri mahtuu?
Näyttää vain korkeammalta tötteröltä kun kate on lyhyt(ei peitä takarengasta) ja kapea(eturenkaat katteen ulkopuolella).
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
Mustasudenkorento kirjoitti:
Mitenköhän mulle tulee mieleen:
Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili
Ei erikoisen hyvän näköinen. Mitenkä tuonne polkimet ja polvet mahtuu
Sakari
Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason
http://www.flickr.com/photos/saholm/ ja http://www.flickr.com/photos/15504224@N07/ SH26
irakas kirjoitti:Ei erikoisen hyvän näköinen. Mitenkä tuonne polkimet ja polvet mahtuu
Tuota ihmettelin itsekkin, kunnes katsoin videon etusivulta. Kammet on aika alhaalla ja etuosa on pohjasta auki, josta jalat näyttä ajaessa vilkkuvan.
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
jviirret kirjoitti:ajarmala kirjoitti:Ei näytä kovin aerodynaamiselta - otsapinta-ala on melko suuri
Voiko se olla sen suurempi kuin muissakaan tadpoleissa jos koppi on sen kokoinen että sinne juuri ja juuri mahtuu?
Näyttää vain korkeammalta tötteröltä kun kate on lyhyt(ei peitä takarengasta) ja kapea(eturenkaat katteen ulkopuolella).Jukka
Kyllä tuo minusta on selvästi korkeampi, kuin muut tadpolet. Laite on korkeampi, kuin sen akseliväli. Istuma-asento on pysty ja varsin ylhäällä. Leitran korkuinen, mutta ylhäältä paljon leveämpi ja toisaalta myös kapeampi, kuin Leitra.
Jori
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
jviirret kirjoitti:Kammet on aika alhaalla ja etuosa on pohjasta auki, josta jalat näyttä ajaessa vilkkuvan.
Kaikissa kaupallisissa kinnereissä taitaa olla pohja auki, ainakin osittain. Aerodynamiikan kannalta parempi olisi tukkia, ja en tiedä pääseekö osassa kinnereistä rapa renkaista roiskumaan sisään. Peruuttamista varten pitäisi olla luukut joista saa jalat potkaistua ulos, mutta muuten saisi olla tukossa. Vai pitääkö alaosa olla auki myös riittävän ilmanvaihdon takaamiseksi?
Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python
"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"