Tuollanen oliskin kätevä juna, ei näytä paljo edes oikovan mutkissa. Minkälainen lie tuo etuhaarukan kiinnitys systeemi.
Delta juna
Re: Delta juna
Upea mainos. Tuo varmasti herättää huomiota jos yksikin nojakki saa päät kääntymään.
Mietin vain, millaista olisi olla tuon letkan keulilla jos jokaisessa yksikössä istuisi tosissaan polkeva apumoottori... Kääk!
Tuolla taka-akselin tienoilla löytyy aika varmaan samantyyppinen pikakiinnike kuin ihan tavallisessa rengasnavassa. Siihen on helppo työntää etuhaarukka ja pito on hyvä. Kiinnitys voi olla kiinteä ja kääntövara on takimmaisen triken ohjausnivelessä.
Sinner Demon 2026 2006-> Savenmaa Alku 2009-2012 HP Velotechnik Gekko FX 2012->
- tavasti
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viestit: 2761
- Liittynyt: 06 Elo 2007, 10:55
- Paikkakunta: Kangasala
- Viesti:
Re: Delta juna
Hopea kirjoitti:Tuolla taka-akselin tienoilla löytyy aika varmaan samantyyppinen pikakiinnike kuin ihan tavallisessa rengasnavassa. Siihen on helppo työntää etuhaarukka ja pito on hyvä. Kiinnitys voi olla kiinteä ja kääntövara on takimmaisen triken ohjausnivelessä.
Sen kiinnityspisteen pitää päästä keinumaan, ettei joku paikka repeä kun jossain menee rengas monttuun. Hasella on kettwieseliin universal coupling-niminen palikka, jolla tuo hoituu.
Hasella on maailmanennätys maailman pisimmästä poljettavasta ajoneuvosta, http://hasebikes.com/64-1-world-record.html
Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python
"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"