jäi vaivaamaan täällä ollut keskustelu kampien mitoista ja säädettävyydestä
ja pienoisen aivo-oksennukseni ajattelin esitellä josko siitä joku saa ideaa jatkokehittelyyn
jäi vaivaamaan täällä ollut keskustelu kampien mitoista ja säädettävyydestä
ja pienoisen aivo-oksennukseni ajattelin esitellä josko siitä joku saa ideaa jatkokehittelyyn
itte kun teköö saa justiinsa sellaasta kun osa viä ku neuvvotaan miten tekee niin aina paree
Yep
Crank shortener laitoin googleen,
meinasin jo yhdet tilata mutta
taidan jossain vaiheessa kuitenkin
vaihtaa ihan lyhyet kammet
Tapani
Tapani
Catrike Speed 3x26 2011
Quest XS Carbon 2015 "Kinuski"
Muuten hyvä idea, mutta kun kammen pituutta muuttaa esim. lyhyemmäksi, niin pitäisi keskiön siirtä kauemmas tai jalka ei mene polkiessa suoraksi.
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
jviirret kirjoitti:Muuten hyvä idea, mutta kun kammen pituutta muuttaa esim. lyhyemmäksi, niin pitäisi keskiön siirtä kauemmas tai jalka ei mene polkiessa suoraksi.
Ja kun pidentää puomia, niin helposti tulee vastaan tarve muuttaa ketjunkin pituutta.
Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python
"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"
juu keskustelussa oli muistaakseni pohdittu kampien pituuden lisäystä hetkellisesti ylämäessä kun voimaa tarvitaan ja tasasella paineltais lyhyillä kammilla joille ajokki on säädetty tiedä sitten miten se ajoasento muuttuu mutta ajattelis notta perse irti penkistä ja tuki hartioista niin saa pitkille kammille liikkumatilaa/voimaa
itte kun teköö saa justiinsa sellaasta kun osa viä ku neuvvotaan miten tekee niin aina paree
Entä jos on liian pitkät kammet että jalka menee liian suoraksi edessä, auttaako jos laittaa korokepalat polkimien ja jalan väliin? Taitaa olla hiukan viritys, mutta ajattelin kokeilla tuota(kin) jos Python osoittautuu ylikokoiseksi.
Toimiihan tuo toisikin päin, vaatii vain isompaa modausta polkimiin...