Tuskin koskaan näemme tätä tuotannossa ja vaikkei olekkaan kinneri niin linkitetään nyt uutinen tännekkin:
http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Heikki ... 5264374143
Jukka
Tuskin koskaan näemme tätä tuotannossa ja vaikkei olekkaan kinneri niin linkitetään nyt uutinen tännekkin:
http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Heikki ... 5264374143
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
Ehkä ei kuulu tänne. Mikä parasta on tässä jutussa on tämä muotoiluvoitto Suomeen. Kyllä se on jutun arvoinen.
Alunperinhän tuon pohjana oleva monowheel - kulkine on ollut poljettava ja yksipyöräinen, kuten vaikkapa tämä:
Mutta jos tuo Jukan linkittämä konseptikulkine tehtäisiin keveämpänä, mutta poljettavana ja korvattaisiin eturenkaat suksilla, niin olisikohan se mukava talviajoneuvo? Luulisi nääs, että tuo iso takarengas kantaisi kivasti pöperöisen lumenkin päällä..
Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili
Nebulus kirjoitti:Mutta jos tuo Jukan linkittämä konseptikulkine tehtäisiin keveämpänä, mutta poljettavana ja korvattaisiin eturenkaat suksilla, niin olisikohan se mukava talviajoneuvo? Luulisi nääs, että tuo iso takarengas kantaisi kivasti pöperöisen lumenkin päällä..
En usko että tarvisi edes suksia koska on paljon takapainoisempi kuin perinteiset tadpole nojakit. Tuon takapyörän laakeroinnin kangistuminen kylmässä voi kyllä tehdä keksinnöstä aika toivottoman pakkaskeleissä.
Muotoilu kilpailu on muotoilukilpailu, eli ei ole kai tarkoituskaan kovin syvällisesti pohtia toiminnallisuutta
Tuolla lisää kuvia: http://chrocodiles.blogspot.com/2011/02 ... -3pod.html
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...