Lightfoot on edelleenkehitellyt kennolevy- kuorista deltakinneriä mm. pienentämällä kokoa ja painoa:
http://www.lightfootcycles.com/velomobi ... Cycles.php
Mm. Jukan käyttämällä runkorakenteella tuota voisi vielä keventää lisää...
Veloötökkä
-
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viestit: 2059
- Liittynyt: 05 Syys 2006, 17:06
- Paikkakunta: Hamina
- Viesti:
Veloötökkä
- jviirret
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viestit: 12381
- Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
- Paikkakunta: Raahe
Re: Veloötökkä
Joo, noissa on korin ja rungon suhteen vielä hyvinkin "Henry Ford"-tyyppinen ajatusmalli, eli kori ja runko ovat täysin erillisiä rakenteita. Sekuntiakaan ei ole myöskään uhrattu ajatukselle ilmanvastuksen pienentämiseksi, lähinnä otsapinta-ala on tarpeettoman suuri. Penkin saisi n.20cm alemmas ja selkänojan loivempaan kulmaan jolloin koko ajoneuvo olisi helposti 30cm matalempi.
Muotoilu on parempaa kuin omassani. Oikeastaan hieno kun ottaa huomioon että on käytetty vain yhteen suuntaan taipuvia materiaaleja. Tästä voisi ottaa jopa mallia jos joskus päädyn omaani kehittelemään.
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...