Olipa taiteilu laittaa tri pyörään Contin Sport Contact. Ei voi kauheita paineita käyttää ja kiekon suuntaus sekä jarrulänkien säädöt on optimoitava, jottei hinkkausta tule kiihdyttäessä tai jarruttaessa. Ekaa kertaa Taivaskallio ylös, joten nouseehan raskaammilla kuin kisarenkailla, kun tehoa on. En usko Sport Trackerin mittauksiin huippunopeuksista. Tasaisella kahdesti yli 65 km/h Cavendishin tapaan matalana sprintaten. Olisi tarvittu aika puhuri taakse entiseen suoritustasoon verraten. Siivosin voiman siirron, ei kai nyt mahdottomia siitä nopeus kasva? Toki reppu selässä tämä kausi ja peppu penkissä aiemmat kaudet ja nyt ilman reppua peffa hipoen penkkiä.
Pihalla liukujarrua kumivanoineen. Kontaktia tosissaan ja käsi kiittää, kun ei tarvitse puristaa kovaa jarrukahvasta. Iskunvaimennus on marginaalisesti parempaa kuin 23 mm GP4000s2 renkaalla. Vaikka SCissa on joustavat kyljet. Onkohan 3,7 Bar sitten liikaa? Hiekalla uskaltaa ajaa.
Lisäys 1. Miten alas 32 mm paineita voi laskea turvallisesti? Pitää kuukkeloida muiden kokemuksia.
Lisäys2. Toki vain muutama tunti vasta viestin kirjoituksesta, mutta ihmettelen teidän kovuuttanne pyöräilijöinä, kun nopeudet ovat ylimaallisia minun kaltaiselle rimppakintulle ja kukaan ei ole epäilyksiä esittänyt. Oletan siltojen alituksen ja yhteyden katkeamisen olevan vikana tuloksiin. Mikä viittaisi aika harvaan näytteenottotaajuuteen. Jos tästä ei ole kyse, voisi korkeusmittaukset olla männiköstä ja alamäet olla kyseessä graafin tasaisuudesta huolimatta. Jopa alamäkiin tuntuu aiempiin kokemuksiin nähden ylikovalta. Uskottavammalta tuntuu monet 45-47 kohdat. Autoteitä käytetty ja voi Jesaja, että Postikeskuksen länsipuolinen asfaltti on karkeaa ja täristävää vauhdissa.