lowrides kirjoitti:mhelander kirjoitti:Oletko muuten punninnut M5 TiCa lowraceria tuossa kunnossa ?
Ihan periaatteessa kiinnostaa mihin asti voisi teoriassa olla mandollista saada CrMo-mallista tuunattua jos niikseen tulee...
Jos en väärin muista, Eastonin EC90 Aero -takakiekolla 10 kg. Sun 3-laippasella etukiekolla menis varmaan allekin...
Kiitos. Oma rakkineeni painaa muovi/lasikuitu penkillä about 12.5 kg. Olen spekuloinut että hiilikuituisella penkillä lähtis noin kilo veks ja vastaavalla monoforkilla ja tillerillä vajaa toinen. Ehkä 11 kg on minimi mihin pääsee. Ja mitä olen penkonut on 10kg lowracerille jolla voi myös lenkkiä ajaa melko lailla alarajalla.
Itselläni on tuo Hope Pro 3 napa, 36 kevyttä pinnaa ja Arc en Ciel vanne takana, ratas painaa 808g, 60mm hiilari vanteella ja 32 pinnalla 970g, jälkimmäinen gummin ja pakan kanssa 1309g. Edessä joko M5:ltä tullut suorapuolattu profiilivanne tai heidän 3-lapainen molemmat painaa noin 1116g gummeineen ja akseleineen. Tuon Sun lapakiekon paino ja saatavuus kiinnostaa... lisää juttua noista rattaista http://www.nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.php?f=3&t=1852.
Omani hinnaksi tuli varmasti vähän enemmän uusilla osilla kuin mitä tästä pyydetään joten ostakaa joku pois niin ajellaan ensi kesänä sitten kisoissa itse ostaisin jos olisi nyt viime vuoden huhtikuu...