Nojapyöräaiheisia paitoja

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4626
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Nojapyöräaiheisia paitoja

Viesti Kirjoittaja janx »

Minkäslaisia paitoja olette löytäneet?

Itse loihdin Inkscapella kuvan ja teetätin joululahjaksi itselleni paidan, kun en mieleistä löytänyt. :) Ensimmäinen vektorikuva ja ei painatus mennyt ihan nappiin, mutta muuten aika onnistunut projekti.
Ehkä tuota kehtaa päällä pitää. Slogani on tarkoitettu suomennettuna huudahduksena: Nojaillaan!

Kuva

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

TeemuN
Viestit: 187
Liittynyt: 19 Kesä 2007, 18:03
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Nojapyöräaiheisia paitoja

Viesti Kirjoittaja TeemuN »

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Nojapyöräaiheisia paitoja

Viesti Kirjoittaja Pastori »

janx kirjoitti:

Ensimmäinen vektorikuva ja ei painatus mennyt ihan nappiin, mutta muuten aika onnistunut projekti.

Ei ole sinun ja vektoreiden vika että paitafirma tyri :)

Mietin tässä pari päivää sitten että tonne Nokia 2012 tapahtumaan voisi tehdä paitoja.
Esmes sillä idiksellä että siinä oli em. ketjun henkinen kuva ja sitten tekstiloota ja paikka kirjoitettavalle tekstille johon voisi tekstiilitussilla vetäistä virallisen 12 tunnin tuloksen. Olis yksilöllinen.
Katotaan nyt miten sitten menee - hyvin suunniteltu on aina helppo jättää tekemättä.

Avatar
GodTdd
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 348
Liittynyt: 12 Touko 2009, 16:48
Paikkakunta: Espoo

Re: Nojapyöräaiheisia paitoja

Viesti Kirjoittaja GodTdd »

Hieno paita ja hyvä slogan. Sopii kuin nakutettu omaan työnkuvaan, jos sopii niin lainaan ja teen itselle samanlaisen.

Why not? Only one human captain has ever survived battle with the Minbari fleet. He is behind me. You are in front of me. If you value your lives be somewhere else.
Delenn, Severed Dreams, Babylon 5

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4626
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Nojapyöräaiheisia paitoja

Viesti Kirjoittaja janx »

Pastori kirjoitti:
janx kirjoitti:

Ensimmäinen vektorikuva ja ei painatus mennyt ihan nappiin, mutta muuten aika onnistunut projekti.

Ei ole sinun ja vektoreiden vika että paitafirma tyri :)

No se oli semmonen 50-60 tilanne mun ja paitafirman välillä. :) Hyvää jälkeä teki, mutta mun vektorikuvan polut penkin osalta oli vähän miten sattuu, mutta tekijä oletti, että ne ihmevinkurat kuuluu asiaan. :P

GodTdd kirjoitti:

Hieno paita ja hyvä slogan. Sopii kuin nakutettu omaan työnkuvaan, jos sopii niin lainaan ja teen itselle samanlaisen.

Kiitän. Sopiihan se. Tarvitsetko alkuperäistä vektorikuvaa? Siitä tosin pitäis se penkin vektorihässäkkä korjata ensin. :)

Itse teetätin paidan UDesign -nimisessä firmassa. 15e painatuksineen. Ja korostetaan nyt, että jälki oli ensiluokkaista ja otan itse suuremman vastuun painatuksen osittaisesta epäonnistumisesta. Palvelu ja hinta oli niin kohdallaan, että ei passaa käydä parjaamaan. :)

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Vastaa Viestiin