Yep
Jos joitain kiinnostaa, niin
talvikilometrikisa alkaa helmikuussa.
Tapani
Catrike Speed 3x26 2011
Quest XS Carbon 2015 "Kinuski"
Joo kiinnostaa... saataisko foorumilta porukka kasaan? mulla ei kyllä ihan kauheasti talvikilometrejä tule mutta joka viikko jonkinverran. Mitä hassua lienee kilometrikisojen sivuilla kun Explorer aina tilttaa kun sivuille menee, Firefoksi toimii.
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Oftopikkia alkuun.
terppa kirjoitti:Mitä hassua lienee kilometrikisojen sivuilla kun Explorer aina tilttaa kun sivuille menee, Firefoksi toimii.
Tuskin mitään IE on vaan aika huono. Käytä Firefoxia ja asenna Chrome ja testaa sitäkin.
Mä kerkiäisin kisaan mukaan vasta maaliskuussa. Olisko siitä enemmä iloa vaiko haittaa?
Vois kai tuohon osallistua, mutta aika niukasti niitä kilometrejä mullakin tulee, n.300km/kk kun ei muuten tule ajeltua kuin työmatkaa
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
Voin napsutella tuonne(kin) kertyneet kilsat. Viime viikon ajoilla yli satku on jo lasissa
Mutta mutta, tuo aika 1.2-15.3 on aika lyhyt ja ainakin Oulussa "ankarinta" talvea. Lähden ilman muuta mukaan ja jos pakkasia piisaa sopivasti niin kertyy kyllä niitä kilsojakin jonkin verran.
Kukas pystyttää tuonne ryhmän ? Nyt niitä on vasta kolme ja kuusi henkilöä...
-Mika
Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.
Aka harvakseltaan tulee talvella poljettua mutta mukaan tulen mielelläni.
Why not? Only one human captain has ever survived battle with the Minbari fleet. He is behind me. You are in front of me. If you value your lives be somewhere else.
Delenn, Severed Dreams, Babylon 5
Pastori kirjoitti:Mä kerkiäisin kisaan mukaan vasta maaliskuussa. Olisko siitä enemmä iloa vaiko haittaa?
Eiköhän se ilo ole suurempana arvona pitäisin runsaslukuista osanottajajoukkoa, harva meistä taitaa talvella urakalla polkea.
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Mä lähden mukaan. Tosin työmatkan lisäks mullakin aika vähän, mutta jos sitä innostuis kun on kisa päällä. Täytyykin heti mennä katsomaan lumeen sopivampi renkaita siinä toivossa että keli heittäytyy niitä vaatimaks.
- Richard "Riku" Griffin
Savenmaa Alku (2010 - 2011) Azub Bufo (2011 - 2014) MetaPhrastic.28 (2012 ->) MetaPhat (2013 - 2017) Nopia (2017 - 2019) Specbike Extrim (2017 -> & 2019 ->)
Hmm, olikos tarkoitus tahkota niitä kilometrejä oikein nojapyörillä, vai pääseekö porukkaan CF:llä?
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
jviirret kirjoitti:Hmm, olikos tarkoitus tahkota niitä kilometrejä oikein nojapyörillä, vai pääseekö porukkaan CF:llä?
Polkekaa millä poljette, minä väännän tietysti nojakilla ! Voi toki olla että rengaspuolelle pitää puuttua jos ajamiset meinaa jäädä kelien takia niistä kiinni...
-Mika
Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.
Säännöt sallivat kaikki pyörät, mukaanlukien Kickbiket.
Ilmoitanko mä porukan, kuten viimeksi. Vai haluaako joku muu pestin, ja hoitaa homman?
Määkin voin osallistua. Kilometrejä tulee työmatkan muodossa suunnilleen 150 km/vko.
Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili
jviirret kirjoitti:Hmm, olikos tarkoitus tahkota niitä kilometrejä oikein nojapyörillä, vai pääseekö porukkaan CF:llä?
Jukka
Kyllä mä kesäkisaan ne huimat n. 10 pystärikilometriä kirjasin
Pastori kirjoitti:Ilmoitanko mä porukan, kuten viimeksi. Vai haluaako joku muu pestin, ja hoitaa homman?
Hoida pois, sullahan on jo vankka kokemus kiitokset jo etukäteen.
Meinataanko taas tehosarjaan?
- Richard "Riku" Griffin
Savenmaa Alku (2010 - 2011) Azub Bufo (2011 - 2014) MetaPhrastic.28 (2012 ->) MetaPhat (2013 - 2017) Nopia (2017 - 2019) Specbike Extrim (2017 -> & 2019 ->)
Eiks mennä siihen piensarjaan.
Mun tunnarit ei toimi ja mulla on kyssäri sisällä että saisko ne korjattua.