Challenge Chams 700

Tiedätkö uuden kiinnostavan linkin? Infoa muitakin kirjaamalla linkkisi tänne.
PW
KOM

Challenge Chams 700

Viesti Kirjoittaja PW »

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja

Re: Challenge Chams 700

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Kiinnostus high raceriin on kasvanu siinä määrin että seuraava pyörä taitaa olla sellainen. Oon vaan kallistunut metan runkoon kun siinä on monikäyttöisyys kohdillaan. Tämän kanssa näytätisi olevan sama ongelma kuin optiman high baronilla eli talvirenkaita ei tuohon runkoon pahemmin mahduteta. Takajousitus on kyllä yks asia mitä pitäisin suurena bonuksena varsinkin kun hakkis kunnon ilmajousen jossa ohjaustangosta lukitus sille.

- Richard "Riku" Griffin
Savenmaa Alku (2010 - 2011) Azub Bufo (2011 - 2014) MetaPhrastic.28 (2012 ->) MetaPhat (2013 - 2017) Nopia (2017 - 2019) Specbike Extrim (2017 -> & 2019 ->)

jviirret

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Wacky kirjoitti:

Kiinnostus high raceriin on kasvanu siinä määrin että seuraava pyörä taitaa olla sellainen. Oon vaan kallistunut metan runkoon kun siinä on monikäyttöisyys kohdillaan. Tämän kanssa näytätisi olevan sama ongelma kuin optiman high baronilla eli talvirenkaita ei tuohon runkoon pahemmin mahduteta.

Olen ymmärtänyt niin että jos tuo "racer" sana otetaan kirjaimellisesti niin se tarkoittaa juuri tuollaisia kompromissittomia kisa- ja maantie pelejä. Tavalliset haarukat löytyy high- ja lowracereiden sijaan 28/28 ja 20/26 SWB:stä :wink:
Toisaalta voiko "racer" olla jousitettu :roll: Nojapyörämailma etsii vielä vakiintuneita termejä...

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Wacky

Viesti Kirjoittaja Wacky »

jviirret kirjoitti:
Wacky kirjoitti:

Kiinnostus high raceriin on kasvanu siinä määrin että seuraava pyörä taitaa olla sellainen. Oon vaan kallistunut metan runkoon kun siinä on monikäyttöisyys kohdillaan. Tämän kanssa näytätisi olevan sama ongelma kuin optiman high baronilla eli talvirenkaita ei tuohon runkoon pahemmin mahduteta.

Olen ymmärtänyt niin että jos tuo "racer" sana otetaan kirjaimellisesti niin se tarkoittaa juuri tuollaisia kompromissittomia kisa- ja maantie pelejä. Tavalliset haarukat löytyy high- ja lowracereiden sijaan 28/28 ja 20/26 SWB:stä :wink:
Toisaalta voiko "racer" olla jousitettu :roll: Nojapyörämailma etsii vielä vakiintuneita termejä...

Jukka

Meta-bikes runkoon menee 3,7" rengas taakse ja olis siis takahaarukan takia swb 28/28, eikä racer? Toki jos siihen laittaa sellaisen renkaan niin se olis swb 28/28, mutta jos siinä on kapeat maantierenkaat niin se on racer vaikka pyörään sais mitä tahansa kiinni.

- Richard "Riku" Griffin
Savenmaa Alku (2010 - 2011) Azub Bufo (2011 - 2014) MetaPhrastic.28 (2012 ->) MetaPhat (2013 - 2017) Nopia (2017 - 2019) Specbike Extrim (2017 -> & 2019 ->)

jviirret

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Wacky kirjoitti:

Toki jos siihen laittaa sellaisen renkaan niin se olis swb 28/28, mutta jos siinä on kapeat maantierenkaat niin se on racer vaikka pyörään sais mitä tahansa kiinni.

Näinhän se taitaa nojapyörissä mennä. Pystypyöräpuolella rajanveto on erilainen, joposta ei tule kilpapyörää vaikka pistää mitkä kumit. Eikä kilpapyörästä mummiskaa vaikka siihen haarukoita vaihtamalla/leventämällä 47mm nappulakumit saisi tungettuakin.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Vastaa Viestiin