http://www.challenge-ligfietsen.nl/chamsin.php Tuommosta pukkaa.
Petri
http://www.challenge-ligfietsen.nl/chamsin.php Tuommosta pukkaa.
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Kiinnostus high raceriin on kasvanu siinä määrin että seuraava pyörä taitaa olla sellainen. Oon vaan kallistunut metan runkoon kun siinä on monikäyttöisyys kohdillaan. Tämän kanssa näytätisi olevan sama ongelma kuin optiman high baronilla eli talvirenkaita ei tuohon runkoon pahemmin mahduteta. Takajousitus on kyllä yks asia mitä pitäisin suurena bonuksena varsinkin kun hakkis kunnon ilmajousen jossa ohjaustangosta lukitus sille.
- Richard "Riku" Griffin
Savenmaa Alku (2010 - 2011) Azub Bufo (2011 - 2014) MetaPhrastic.28 (2012 ->) MetaPhat (2013 - 2017) Nopia (2017 - 2019) Specbike Extrim (2017 -> & 2019 ->)
Wacky kirjoitti:Kiinnostus high raceriin on kasvanu siinä määrin että seuraava pyörä taitaa olla sellainen. Oon vaan kallistunut metan runkoon kun siinä on monikäyttöisyys kohdillaan. Tämän kanssa näytätisi olevan sama ongelma kuin optiman high baronilla eli talvirenkaita ei tuohon runkoon pahemmin mahduteta.
Olen ymmärtänyt niin että jos tuo "racer" sana otetaan kirjaimellisesti niin se tarkoittaa juuri tuollaisia kompromissittomia kisa- ja maantie pelejä. Tavalliset haarukat löytyy high- ja lowracereiden sijaan 28/28 ja 20/26 SWB:stä
Toisaalta voiko "racer" olla jousitettu Nojapyörämailma etsii vielä vakiintuneita termejä...
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
jviirret kirjoitti:Wacky kirjoitti:Kiinnostus high raceriin on kasvanu siinä määrin että seuraava pyörä taitaa olla sellainen. Oon vaan kallistunut metan runkoon kun siinä on monikäyttöisyys kohdillaan. Tämän kanssa näytätisi olevan sama ongelma kuin optiman high baronilla eli talvirenkaita ei tuohon runkoon pahemmin mahduteta.
Olen ymmärtänyt niin että jos tuo "racer" sana otetaan kirjaimellisesti niin se tarkoittaa juuri tuollaisia kompromissittomia kisa- ja maantie pelejä. Tavalliset haarukat löytyy high- ja lowracereiden sijaan 28/28 ja 20/26 SWB:stä
![]()
Toisaalta voiko "racer" olla jousitettuNojapyörämailma etsii vielä vakiintuneita termejä...
Jukka
Meta-bikes runkoon menee 3,7" rengas taakse ja olis siis takahaarukan takia swb 28/28, eikä racer? Toki jos siihen laittaa sellaisen renkaan niin se olis swb 28/28, mutta jos siinä on kapeat maantierenkaat niin se on racer vaikka pyörään sais mitä tahansa kiinni.
- Richard "Riku" Griffin
Savenmaa Alku (2010 - 2011) Azub Bufo (2011 - 2014) MetaPhrastic.28 (2012 ->) MetaPhat (2013 - 2017) Nopia (2017 - 2019) Specbike Extrim (2017 -> & 2019 ->)
Wacky kirjoitti:Toki jos siihen laittaa sellaisen renkaan niin se olis swb 28/28, mutta jos siinä on kapeat maantierenkaat niin se on racer vaikka pyörään sais mitä tahansa kiinni.
Näinhän se taitaa nojapyörissä mennä. Pystypyöräpuolella rajanveto on erilainen, joposta ei tule kilpapyörää vaikka pistää mitkä kumit. Eikä kilpapyörästä mummiskaa vaikka siihen haarukoita vaihtamalla/leventämällä 47mm nappulakumit saisi tungettuakin.
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...