Hätävara rengas löydetty

Nojapyörien kauppapaikka.
Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3872
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Hätävara rengas löydetty

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Tarttisin nopeasti 406 renkaat pk-seudulta. Meni takarengas eilen lenkillä siihen kuntoon ettei sillä ajella enää ja uudet on vielä matkalla suomeen. Kulunutkin käy koska, mulla on hyvä >=37mm leveille pistosuojanauha. Mieluiten n. 40mm +-5mm levee. Olisko kellään vararengasta josta uskaltais luopua? Pyöräliikkeet taitaa olla aika nihkeesti auki tänään ja tarttis saada ennen tiistaita. Marketeissa saa contin tourrideja 47-406 ja jos kellään ei ole parempaa joudun vissiin hankkimaan sellaisen.
Päivä menee töissä, mutta yritän tarkkailla tarjouksia täältä pitkin päivää.
Ajan työkseni joten pystyn varmasti koukkaamaan viimeistään töiden jälkeen hakemaan.
Mulle voi soittaa tähän numeroon: nolla viisi nolla viisi kolme seitsemän kaksi viisi yhdeksän seitsemän

Viimeksi muokannut Wacky, 07 Huhti 2012, 10:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4810
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Rengas PK-seudulta pikaisesti

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Tänään on ihan normaali lauantai. Isommat marketit on tietysti auki ja tietysti Biltema. Siellä on ainakin tuota zekkien pistosujattua 406 ollut. Prismassa on contin renkaita ainakin . :lol: :lol: :lol:
Itse pidän koton aina ylimääräsistäpäälykumia,sitä ei silloin saa vältämättä kun sitä pariten tarvitsee. Suosittelen kaikille , silloin ei ole tätä tilannetta edes. :oops:

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3872
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Rengas PK-seudulta pikaisesti

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Nojanalle kirjoitti:

Tänään on ihan normaali lauantai. Isommat marketit on tietysti auki ja tietysti Biltema. Siellä on ainakin tuota zekkien pistosujattua 406 ollut. Prismassa on contin renkaita ainakin . :lol: :lol: :lol:
Itse pidän koton aina ylimääräsistäpäälykumia,sitä ei silloin saa vältämättä kun sitä pariten tarvitsee. Suosittelen kaikille , silloin ei ole tätä tilannetta edes. :oops:

Tiedän että marketit on auki, mutta pyöräliikkeillä on paha tapa pitää ovet kiinni tällaisena välipäivänä ja nauttia pitkästä viikonlopusta. Osa on lauantaisin auki vasta kesäkuukausina muutenkin. Bilteman renkaat ei ole vakuuttanut, vaikka näin hätävaraksi sellainen varmaan meiskin. Mulla onkin tilauksessa uudet marathon racerit jotka lähti vihdoin matkaan torstaina, mutta se ei paljoa lämmitä tähän hätään. Tuo rengas joka petti piti jäädä mulle vararenkaaksi, joten nyt täytyy tilailla joku muu taittuva rengas jotta saan jonkun renkaat mukaan pidemmille matkoille.

PS. En suosittele weldtiten pistosuojanauhoja kenellekkään joka haluaa pitää sisäkumit ja renkaansa ehjänä.

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17778
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Rengas PK-seudulta pikaisesti

Viesti Kirjoittaja PW »

Ainakin hätävararenkaaksi suosittelen biltemaa, en muista ett ois miulta menny koskaan puhki. Varsinkin nyt hiekotussepelin aikaan hyvä "ylimenorengas" :) Eikä maksa paljon.
Petri

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3872
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Rengas PK-seudulta pikaisesti

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Tuli hankittua hätävara rengas. Vähän heikko oli valikoima velosportissa, mutta minkäs teet. Täytyy pistää tilaukseen ainakin kunnon vararengas tai peräti parikin.

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Hätävara rengas löydetty

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Bilteman 47-406 pistosuojattu kumi on "vitsi", ei siinä mitään pistosuojausta ole, puhkeaa sepelillä niinku mikä tahansa suojaamaton kumi ja maksimi paineen kesto 2,7bar. On yhden kumin verran kokemusta, puhtaasti lasten pyöriin suunniteltu.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: Hätävara rengas löydetty

Viesti Kirjoittaja terppa »

Hyvä kun löyty, syö muuten miestä oravan lailla jos on hienot kelit tulossa ja ei pääse jonkun pikkujutun takia ajamaan :mrgreen: mulle se oli iso lisähoukutin hankkia toinen pyörä... nyt saa toista rassata rauhassa.

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Vastaa Viestiin