Moikka!
Voisko joku täällä tarjota koeajomahdollisuutta Turun seudulla?
Kiinnostaisi vaikka tämän malliset: Metabikesin MetaPhrastic, MetaPhysic, MetaPhor, MetaMorph. Optima - Cougar, ja kyllä triketkin kiinnostaisi, vaikka kmx kobra jne..
Tai mikä tahansa oma tekele, joka muistuttaa näitä malleja.
Koeajomahdollisuus Turun seutu?
Koeajomahdollisuus Turun seutu?
Re: Koeajomahdollisuus Turun seutu?
Tai onko tiedossa jotain nojapyöräliikkeitä Turun seudulla? Minäpä Googletan.
-
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
Turussa ja lähiympäristössä on kyllä useita nojapyöräilijöitä, eivät vaan monet heistä pyöri säännöllisesti tällä foorumilla.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
- Wacky
Meta-bikes runkoa on suomessa niin vähän että ihmettelisin jos sellainen löytyy pk-seutua lähempää. Foorumilla taitaa olla vain kolme kpl omistajia joista olen yksi. Parhaiten pääset koeajaa kun tulet Nokialle SM-kisoihin johon saattaa tulla kaikki kolme metaa.
- Richard "Riku" Griffin
Savenmaa Alku (2010 - 2011) Azub Bufo (2011 - 2014) MetaPhrastic.28 (2012 ->) MetaPhat (2013 - 2017) Nopia (2017 - 2019) Specbike Extrim (2017 -> & 2019 ->)
- Premnas
Asun Turun lähellä mutta ei oo KMX:ää, Velotechnikin Scorpion -trike kyl. Saa laittaa YV:tä jos silti kiinnostaa koeajaa, vaikkei olekaan KMX.
HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.
Paljon kiitoksia vastauksista.
Premnas mä lähetin viestin, mutta mulla jumittaa nää yksityisviestit. En tiedä meneekö perille, kun aina jää junnaamaan lähtevät kansioon.
Pekka1 kirjoitti:Paljon kiitoksia vastauksista.
Premnas mä lähetin viestin, mutta mulla jumittaa nää yksityisviestit. En tiedä meneekö perille, kun aina jää junnaamaan lähtevät kansioon.
mun maili ois pekkalehtio@hotmail.com. Joku sunnuntaipäivä vois käydä? Toki tuo Nokian tapahtumakin kiinnostaisi kovin.
Se Yksityisviesti näkyy siulla lähtevissä niin kauan kunnes vastaanottaja on sen avannut, siks ne jumittaa siellä lähtevissä
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Redmount Roller-trike on koeajettavissa Turussa. Lähetä YV jos kiinnostaa.
Terv
Mårten
Köbenhavns Pedersen 1998 -, Redmount Roller 2005-, QuatreVelo+ 2022-