Lyökääs nämä nojapyörämaailman transformerit pöytään, kun niitä ilmeisesti on olemassa... eli pyörät joita voi muuttaa esim. peräosaa vaihtamalla kaksipyöräisestä trikeksi jne. Koitin etsiä, mutta huonoin tuloksin...
Yksi visiohan on ilmeisesti ollut jollain muullakin (minun lisäksi) mielessä pythonista, josta saisi perää vaihtamalla kaksipyöräisen tai triken.
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut) CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org
Mulla on tulossa Stern 3.n sellainen syteemi ,että siittä saa nopeasti tehtyä kolmipyörän. Tarkoitus olisi että otetaan takapyörä pois ja sen tilalle asennetaan kallistuva kaksipyöräinen kasetti. Kaksi pultia kiini ja levyjarrun satulan siirtäminen .
On viellä piirustukset kesken, muuten rupee räknäys suoritettu.
Flevo, tietysti bikestä - trike.
Sitten on nää Raptobike ja Optiman Baron lowracer - highracer ( kai niissä on sama runko ).
Raptobikellä taitaa olla kans kallistuvan triken takapää liitettävissä mutt onko tuotannossa vai proto ?
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Yksi visiohan on ilmeisesti ollut jollain muullakin (minun lisäksi) ...
Vision nimisestä lyhytakselivälisestä nojapyörästä sai pitkän vaihtamalla emäputkellisen etupuomin.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Tässä on hienoa myös se että toi kannustaa keräilemään romuja = toi takaosa lienee jostain joustomaasturin romusta?
Siltä se voi näyttää, mutta todellisuudessa se on tehty yhdistämällä jäykkäperäisen takahaarukan alaputket ja pätkäistystä etuhaarukasta yläputket. MTB osia on kertynyt nurkkiin vähän, ja olen jemmaillut niitä tarkoituksella jos tekisi täysjousto CF:n. (Pitikö tämäkin nyt paljastaa )
ja olen jemmaillut niitä tarkoituksella jos tekisi täysjousto CF:n. (Pitikö tämäkin nyt paljastaa )
Piti tieteskin. Kiinnostavaa. Mä olen iltaisin miettinyt sen Burrowsin rakkineen http://www.nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.php?f=3&t=2579 henkistä CF:ia jossa jousto olisi läskeissä renkaissa ja runko tehty tolleen ristissä olevilla paksuilla putkilla.
Jokainen projekti joka jossain etenee, voi tuottaa siis ideointi-iloa muillekin