Turbulaattorin hyödyistä et juuri kertonut. Jos sekoittunut ilma imetään etupyörän takaa, sinnehän menee kaikki pöly ja hiekka ja vesi myös. Ei ehkä haittaa jos kisataan mutta pitemmän päälle. Suodatinkin tukkeutuisi hyvin nopeasti.
Noin pysty istuinkulma aiheuttaa kaksi seikkaa: Parhaimmillaankin isompi otsapinta-ala kuin varnalla, toisin kuin väität. Toinen liittyy ergonomiaan; ainakin minulla tuollainen kulma puuduttaisi paikat 5 minuutissa. On kokemusta..
Ei liene vaikutusta tuolla sunsonic area rulella koska nopeudet ovat kuitenkin suhteellisen alhaisia. Olisi toki mielenkiintoista nähdä jonkun todistavan miten tekemällä katteeseen "kuoppa" ilmanvastus jotenkin pienenisi.
Varnassa pelkät renkaiden aukot tuottavat 30-40% ilmanvastuksesta, ja tässä on kuitenkin 3 pyörää ja kaikki tuottaa paljon vastusta. Taas kerran epärealistisia arvioita sulla.. Kai sentään laitat renkaat katteen sisään, tämäkin täytyisi huomioida leveydessä.