Alligtin osat
http://www.alligt.nl/index.htm
Kukaan tilannut tavaraa tuolta? 70-80t eturatasta oon ettinyt, 130bcd
Edit: sähköpostiosoitetta ei löytynyt sivuilta..
Täältä löydät kaiken tiedon nojapyöristä, kinnereistä ja velomobiileista sekä nojapyöräilytapahtumista.
http://www.nojapyorafoorumi.fi/
http://www.alligt.nl/index.htm
Kukaan tilannut tavaraa tuolta? 70-80t eturatasta oon ettinyt, 130bcd
Edit: sähköpostiosoitetta ei löytynyt sivuilta..
Ei vissiin virmalla ole sähköpostiosoitetta... Jäi ainakin yksi kinneri myymättä sen takia, a8:lle oisin lämmenny kun hinta oli melkein järkevä oisi saanu sen verran nikkaroida mihin taidot taipuu..
terppa kirjoitti:Ei vissiin virmalla ole sähköpostiosoitetta... Jäi ainakin yksi kinneri myymättä sen takia, a8:lle oisin lämmenny kun hinta oli melkein järkevä oisi saanu sen verran nikkaroida mihin taidot taipuu..
Okei. Puhelinnumerohan sielä on.. toivottavasti puhuu englantia
Syväri kirjoitti:terppa kirjoitti:Ei vissiin virmalla ole sähköpostiosoitetta... Jäi ainakin yksi kinneri myymättä sen takia, a8:lle oisin lämmenny kun hinta oli melkein järkevä oisi saanu sen verran nikkaroida mihin taidot taipuu..
Okei. Puhelinnumerohan sielä on..
toivottavasti puhuu englantia
Mulla kun taipuu vaan kuukle-englanti niin vaadin sen sen sähköpostin
Tässä niitä myydään: http://www.dutchbikebits.com/index.php? ... uct_id=269
Wacky kirjoitti:Tässä niitä myydään: http://www.dutchbikebits.com/index.php? ... uct_id=269
Loistavaa tuota etsinkin! kiitos!
Löytyi sitten tällanen lisäbonus..
dutchbikebitsin sivuilta
Finland - at your own risk
Unfortunately, shipping to Finland is sometimes unreliable. We have had several cases where correctly addressed parcels were not delivered to the customer and were returned to us with notes attached to say that the address does not exist. In one case we sent a parcel twice to an address only to have it returned twice. Each customer who had this happen received a full refund including postage, however, we still had to pay the postage.
This delivery problem occured frequently enough at the start of 2012 that we made an overall loss on Finnish customers, some of whom were not happy with us even though they got their money back. For this reason, we stopped shipping to Finland.
However, this resulted in many potential customers from Finland asking why we don't ship to their country. For some we made a special arrangement and sent parcels, which were delivered. We have now changed our policy again. We will ship to Finland, but the customer has to take the risk of postage. If goods are returned due a problem with delivery, we will refund the value of the goods, but not of the postage. If a parcel is not delivered and not returned then the customer will not receive a refund, even if they have selected insured postage.
Ilmeisesti joku työharjoittelija ollut kuljetusvirmalla hommis
Edit: Ultimaattisena lisäbonuksena maksutapana käy vain paypal ja ei mulla ole luottokorttia sinne linkittää. Meneepäs kovin vaikeaksi.
Syväri kirjoitti:Löytyi sitten tällanen lisäbonus..
dutchbikebitsin sivuilta
Finland - at your own risk
Unfortunately, shipping to Finland is sometimes unreliable. We have had several cases where correctly addressed parcels were not delivered to the customer and were returned to us with notes attached to say that the address does not exist. In one case we sent a parcel twice to an address only to have it returned twice. Each customer who had this happen received a full refund including postage, however, we still had to pay the postage.
This delivery problem occured frequently enough at the start of 2012 that we made an overall loss on Finnish customers, some of whom were not happy with us even though they got their money back. For this reason, we stopped shipping to Finland.
However, this resulted in many potential customers from Finland asking why we don't ship to their country. For some we made a special arrangement and sent parcels, which were delivered. We have now changed our policy again. We will ship to Finland, but the customer has to take the risk of postage. If goods are returned due a problem with delivery, we will refund the value of the goods, but not of the postage. If a parcel is not delivered and not returned then the customer will not receive a refund, even if they have selected insured postage.
Ilmeisesti joku työharjoittelija ollut kuljetusvirmalla hommis
Edit: Ultimaattisena lisäbonuksena maksutapana käy vain paypal ja ei mulla ole luottokorttia sinne linkittää. Meneepäs kovin vaikeaksi.
Oma käytännön kokemus on, että työharjotteliat hoitaa hommansa mut pahimpia on "ammattilaiset" joilla on just koeaika päättyny ja ne luulee, että maailma rullaa parhaiten jos ite yrittää selvitä mahdollisimman vähillä töillä siis 4 kk jälkeen tapahtuu motivaatiossa jotain ihan käsittämätöntä
Toi PayPal -tili on vähän niin kuin luottokortin korvike, sen käyttö ei maksa mitään ja tilin avaaminen on helppoa netin kautta, mä käytin aikanaan tota ohjetta http://www.maksukamu.com/paypal/ käytännössä lähes kaikki ulkomaan ostot maksan Paypallin kautta eli siirrän käyttötililtäni siihen rahaa ensin tarpeen mukaan ja sitten shoppailen, viive on yleensä 2 arkipäivää kun rahat siirtyy Paypal-tilille.
terppa kirjoitti:Syväri kirjoitti:Edit: Ultimaattisena lisäbonuksena maksutapana käy vain paypal ja ei mulla ole luottokorttia sinne linkittää. Meneepäs kovin vaikeaksi.
Toi PayPal -tili on vähän niin kuin luottokortin korvike, sen käyttö ei maksa mitään ja tilin avaaminen on helppoa netin kautta, mä käytin aikanaan tota ohjetta http://www.maksukamu.com/paypal/ käytännössä lähes kaikki ulkomaan ostot maksan Paypallin kautta eli siirrän käyttötililtäni siihen rahaa ensin tarpeen mukaan ja sitten shoppailen, viive on yleensä 2 arkipäivää kun rahat siirtyy Paypal-tilille.
No mitä tässä omassa kaveripiirissä on touhuttu nettiostoksia niin PayPal:n käyttö on yksi parhaista keinoista saada mahdollisesti kusettavalta toimittajalta joko asiallinen tuote perille tai kaikki siihen liittyvät rahat takasin.
Jos kauppias heittäytyy hankalaksi niin ilmoitus PayPal:lle ja heidän bisneksen tekomahdollisuudet suppenee olemattomiksi. Etenkin jos ostoksia tekee eBay:sta.
Terpan tapa sopinee niille joilla ei ole tai ei halua käyttää luottokorttia. Itse käytän luottokorttia vielä lisäksi, niin on kaksi kerrosta mahdollisen väärinkäytöksen ja minun rahojen välissä.
Sanotaan nyt näin että PayPal-ostokset ei mua huoleta yhtään mutta sekä MP:n että etenkin M5:n maksu pankkisiirrolla suoraan tililtä kylmäsi koko sen ajan kunnes paketti oli omissa hyppysissä. Kun nuo summatkin oli vielä aika reippaita.
Allrait, mulle vaan jäi tollanen mielikuva paypalista joskus kun ei voinutkaan maksaa ilman linkitettyä luottokorttia vaikka tilillä oli rahaa.
Täytyypä kokeilla vielä. Luottokortteja en periaatteesta ota
terppa kirjoitti:Oma käytännön kokemus on, että työharjotteliat hoitaa hommansa mut pahimpia on "ammattilaiset" joilla on just koeaika päättyny ja ne luulee, että maailma rullaa parhaiten jos ite yrittää selvitä mahdollisimman vähillä töillä
siis 4 kk jälkeen tapahtuu motivaatiossa jotain ihan käsittämätöntä
ehkä se on joillekin elämän kulminaatiopiste kun selviää koeajasta..
Mulla toimii hienosti debit mastercard linkitettynä, eli ei tarvii olla luottokortti.
Syväri kirjoitti:Okei. Puhelinnumerohan sielä on..
toivottavasti puhuu englantia
Jos se on se De Vliet -kadulla oleva firma, niin kyllä ne siellä englantia osaavat oikein hyvin - kävin siellä paikan päällä koeajamassa kolme kinneriä eikä ollut mitään kommunikointiongelmia. Minä en osannut hollantia, eivätkä he suomea, joten puhuimme englantia. Yleensäkin kaikki hollantilaiset osaavat englantia vähintäänkin yhtä hyvin kuin suomalaiset.
ajarmala kirjoitti:Yleensäkin kaikki hollantilaiset osaavat englantia vähintäänkin yhtä hyvin kuin suomalaiset.
Hollannissa englannin opiskelu aloitetaan jo tarhaikäisenä.
Research states that about 86% of the Dutch population claims to be able to converse in English.
jori kirjoitti:ajarmala kirjoitti:Yleensäkin kaikki hollantilaiset osaavat englantia vähintäänkin yhtä hyvin kuin suomalaiset.
Hollannissa englannin opiskelu aloitetaan jo tarhaikäisenä.
Tuon kun sanoitte... niin kun tilasin Ventisit-pehmusteen 2010 (vai oliko se keväällä 2011) suoraan tekijältä, ja samalla kyselin tyhmiä mailissa, niin soitti perään kun laitto tilausta pakettiin. Ihan hyvin meillä juttu luisti vaikka itselle ei ihan niin hyvä ole tuo harrastuksesta puhuttu englanti.
En muista juttelinko puhelimessa Bram:n kanssa lowracerista. Jotkut sanoo että sen kanssa on vaikeeta kommunikoida, ovat yleensä jenkkejä. Mulla ei ollu mitään ongelmia.