Jarcco kirjoitti: Tuosta kuvasta http://www.raptobike.com/foto_3.php päätellen kontakti kantapäiden ja vaihteensiirtäjän välillä syntyy helposti, lienee näissä etuvetoisissa yleistä?
Onpa tottavie mahtava vaihteensiirtäjä. Yhteensä yli 20 cm pitkä navasta mitattuna. 
Muuten pyörä näyttää takavetoiselta, jonka veto on siirretty eteen. Etuvetoisessa on tärkeää, että takapuoli on lähellä etupyörää, jotta vetävä pyörä pitää. Samalla kantapäät siirtyvät eteemäksi kauemmas kolisemasta eturenkaaseen tai vaihteensiirtäjään.
Etuvetorakenne mahdollistaa matalan istumakorkeuden vaikka etupyörä olisi suurikin. Haluttaessa voidaan käyttää vetävänä suurempaa pyörää, mikä mahdollistaa pitkät välitykset ilman tolkutonta eturatasta ja hiukan pienemmän vierintävastuksen raskaammin kuormitetulla pyörällä.
Se etupyörästä, mutta miksi ihmeessä pyörässä on iso takapyörä (edestä vetävä takavetoinen). Pienemmällä takapyörällä olisi saatu painoa pois. Vierintävastuksen pienentäminen kevyemmin kuormitettua pyörää suurentamalla on hullun hommaa.
Kuten sanoin, pyörä näyttää takavetoiselta lowracerilta, jonka veto on siirretty etupyörään. Ehkä näin on tarkoituskin. Tekijä tietää, että tämä on taloudellisesti kannattavaa, vaikka se ei teknisesti olisikaan järkevää. Ei liian suurta muutosta kerralla, jotta ostajan silmä ehtii tottua ja aikanaan saa myydä toisenkin pyörän tämän yhden sijaan 
Jori