Nojapyörien kokeilua Turun suunnalla

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
hannu619

Nojapyörien kokeilua Turun suunnalla

Viesti Kirjoittaja hannu619 »

Terve teille harrastajat.
Olen aivan uusi jäsen sivuillanne.
Minua kiinnostaa nojapyörän tai kinnerin hankinta.
Missä tai mistä niitä pääsee testaamaan tai saisi vuokrattua päiväksi pariksi? Jos vaikka vielä täältä Turun ympäristöstä.
Pidän vauhdikkaasta menosta, joten taajamiin matelua varten suunnitellut laitteet eivät kiinnosta.
Laittakaa tietoa, kiitos.

terveisin Hannu
Performer Trike, SH-34, Terässiipi Nordic Master e-biket hihna- ja ketjuvedolla, Helkama CE10 e-bike, Cube SL4 29 er pystärit. Kaupunki- ja voimanharjoituspyöränä Helkama Aino 7 v ja modifioitu Crescent hybridi Alfine 11 kapalla.

Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja

Re: Nojapyörien kokeilua Turun suunnalla

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

http://www.velocraft.fi/english/nazca Ainahan pyörän voi vuokrata ja aloittaa kartoitus sillä tavalla . Jos mielessä on ajaa pitkiä matkoja ja nauttia vauhdista , niin Fuego on siihen hyvä vihtoehto.
Kuva
Jos ajatellut ajaa vähän sorateitä ja retkiajoa , niin suosittelen kokeilemaan Pioneeria. Siinä on omat puutteensa , mutta itselläni on sellainen ja olen siihen täysin tyytyväinen. Olen sillä suorittanut pitkiä kesäloma reissuja, johon pyörä on kuormattuna parhaimillaan. :wink:

PW
KOM

Viesti Kirjoittaja PW »

Niin ja Tammisaaresta saa vuokrattua kinnereitä Velocraftilta. Ei vissiin kauhee matka turusta.

Petri

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

hannu619

Viesti Kirjoittaja hannu619 »

PW kirjoitti:

Niin ja Tammisaaresta saa vuokrattua kinnereitä Velocraftilta. Ei vissiin kauhee matka turusta.

Petri

Eipä tuo kaukana ole. Noin tunnin ajomatka autolla.

terveisin Hannu
Performer Trike, SH-34, Terässiipi Nordic Master e-biket hihna- ja ketjuvedolla, Helkama CE10 e-bike, Cube SL4 29 er pystärit. Kaupunki- ja voimanharjoituspyöränä Helkama Aino 7 v ja modifioitu Crescent hybridi Alfine 11 kapalla.

PW
KOM

Viesti Kirjoittaja PW »

hannu619 kirjoitti:
PW kirjoitti:

Petri

Eipä tuo kaukana ole. Noin tunnin ajomatka autolla.

Tuolta taitaa se Lappeenrannan Mangokin olla ostettu.

Petri

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Vastaa Viestiin