(edit: lisäsin täsmentäviä kommentteja koottuani vuoden 2008 päivitetyn Arrowin)
Pyörän kokoaminen alla selostetuin parannuksin kestää noin neljä tuntia, jonka jälkeen pyörä on todella hyvä ajaa, ja kaikki toimii.
Käytä ruuvilukitetta tai jotain vastaavaa liimaa. Pyörän mukana tullut paikkamaali voi myös soveltua.

Kokoamisohjeesta puuttuu paljon yksityiskohtia.
Alla näkyvä tapa sijoitella aluslevyt niskatuen korkeussäädössä uskoakseni minimoi rasituksen muovisen niskatuen hahloissa:

Suurenna kuva

Suurenna kuva
Ehkä vain en tajunnut miten niskatuen pehmuste pitäisi pujottaa kun se ei pysy suorassa, mutta tässä on jo korjaus; tarranauhan pehmeää puolta muovisen niskatuen yläpäähän takapuolelle:

Suurenna kuva
Joustavaa pehmeää nauhaa pitää sitten jättää syrjään tarranauhapalan kohdalta:

Suurenna kuva
Ohjeesta puuttui tarakan ja lokarin kiinnittämisen yksityiskohtia:
(toisenlaisiakin tavaratelineitä on, tämä ohje koskee vain "ääniraudoilla" kiinnitettävää mallia)

Suurenna kuva
Näin tarakka ei osu lokarin puikkoihin:

Suurenna kuva
Paksua nastarengasta (ei kuvassa) varten jouduin nostamaan takalokaria alumiinilatalla. Tässä yksilössä oli erilainen tarakka, ja sen kiinnitintä on taivutettu, jotta tarakka olisi taaempana lastenistuimen jalkatilan suurentamiseksi. Lokarin puikot on tässä kauemmas taivuttamisen sijaan nippusidottu tarakkaan.

Suurenna kuva
Taivutin etulokarin taaemman kiinnityspuikon (vasemmalla) niin taakse kuin se yltää, ja se ei riitä, takapää lepattaa vapaana. Väänsin kokeeksi K-raudan 4mm ruostumattomasta teräslangasta uudet (ei kuvassa), mutta piti viilata päätylenkit 3mm paksuuteen ennen kuin mahtuivat lokarinreunakiinnikkeisiin. Loppuipa vipattaminen.
Ohjainlaakerin alumiinisen hatun keskellä oleva kuusiokoloruuvi löystyy ajossa. Ruuvilukitetta tarvitaan.

Suurenna kuva
Alla olevassa kuvassa rajattuna solukumiteipit ketjun hakkaamispaikoissa vähentämässä melua ja kulumista:

Suurenna kuva
Ohjaustangon laakerin pohjassa oleva kuusiokoloruuvi löystyy ajossa. Kannattaa irrottaa, poistaa rasva kierteestä, ja varmistaa ruuvilukitteella.
Etuvaihdevaijeri hankaa runkoon kahdessa kohtaa. Tässä runko on suojattu keltaisella sähköteipillä:
(vuoden 2008 mallissa vaijeri ei osu runkoon)

Suurenna kuva
Etuvaihtajatolpassa on sadevesireikä yläpäässä - kannattanee tukkia.

Suurenna kuva
Tehtaan säädöissä raidetanko naarmuttaa runkoa:
(vuoden 2008 mallissa tätä ongelmaa ei ole)

Suurenna kuva
Raidetangot osuvat myös toisiinsa ja liiskaavat jarruvaijerin putken:

Suurenna kuva
Alla olevassa kuvassa edelliset ongelmat korjattu, raidetangot vihreällä. Vasempaan raidetankoon tarvittiin pieni mutka siihen missä osui runkoon. Oikea raidetanko on nyt ~ muotoinen, mutkan tekeminen ylös aiheutti osumisen ylös etuakseliin, joten siihen notko alas. Oli todella jäykkää putkea, joten mutkat eivät heikennä raidetankoja kuin nimellisesti. Kun raidetangot ovat valmiit, säädä raidetangon päillä auraus pois, niin että vanteiden etäisyys toisistaan on sama etu- ja takareunassa.
Sinisellä ympäröityihin ruuveihin tarvitaan prikkoja, jos halutaan nivelen liikkuvan.
"Oranssit" nippusiteet nostavat vaijeriputket pois raidetankojen välistä. On tarpeen kiristää ylempi side kuvan mukaisesti penkin hihnaan, että se pysyisi paikallaan rapisematta.

Suurenna kuva
Hyvä englanninkielinen artikkeli ketjutyökalun käyttämisestä:
http://www.bicyclinglife.com/HowTo/ChangeAChain.htm