Myydään: Kettwiesell [MYYTY]

Nojapyörien kauppapaikka.
Puusilmä
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 662
Liittynyt: 12 Elo 2008, 07:34

Myydään: Kettwiesell [MYYTY]

Viesti Kirjoittaja Puusilmä »

Ketun varustuksiin kuuluu Rohloff, differentiaali, sähköapu eturenkaassa, Bigg Apple 3.5 renkaat takana, Marathon 1.75 edessä. Laukkuina Ortlieb front rollerit, takana se Ketun oma ortlieb kassi ja lisäksi tietysti nuo lokasuojien päälllä olevat muutaman litran taskut.

Kuvia nähtävissä Savonlinnan saunareissu otsakkeen alla Matkakertomukset osastolla. http://www.nojapyorafoorumi.fi/viewtopi ... =21&t=3157

Myynnin syy: akuutti rahapula... :(

Sijainti: Kuopio

Toimitus: Kuomullisella peräkärryllä max. 200 km Kuopiosta bensakulujen + ajopäivän lounaan hinnalla.

Hinta: 5500 €

Viimeksi muokannut Puusilmä, 05 Huhti 2014, 13:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Puusilmä
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 662
Liittynyt: 12 Elo 2008, 07:34

Hupsistakeikkaaa...

Viesti Kirjoittaja Puusilmä »

Niin, joo ne yhteystiedot....

voivalin (ja) googlen maili

Puusilmä
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 662
Liittynyt: 12 Elo 2008, 07:34

Varustelista ja uusi hinta

Viesti Kirjoittaja Puusilmä »

Kaivoin tilauksen laskun esiin Gmailin kätköistä, eikä pyörä ollutkaan alennuksen kanssa aivan niin kallis kun muistelin. :oops:

Laskun päiväys on 17.2.2012.
Kettwiesell 2449 €
Rohloff 1190 €
Differentiaali 599 €
Sähköapu 1590 €
Universaali peräkärry/toinen kettu -kytkentä 139 €
Universal holder 49,90 €
Takalaukku valkoinen 159 €
Elixir 3 hydraulijarrut 200 €
BigApplet 60 mm lokareilla 30 €
Lokasuojalaukut 98 €
Rahti saksasta Suomeen 94 €
Peilit molemmin puolin 35,80 €
Alennusta saatu -600 €

Yhteensä: 6033,70 €

Myöhemmin hankitut Ortlieb Front Rollerit 81 €
Ja Low rider etutelinteet 99 €

Yhteensä: 6213,70 €

Tältä pohjalta pudottelen hintaa alaspäin. :D

Eli alle kaksi vuotta käytössä ollut vain kesällä ajettu hyvin varusteltu Kettwiesell nyt 5000 €.

Kesäisin ajettu lähinnä työmatka-ajoa 5 km suuntaansa ja muutama 60 - 100 km lenkki viikonlopuisin, sekä tietysti tuo Savonlinnan saunareissu.

Pyörä huollettu kesällä 2013 jarruöljyt ja Rohloff-öljyt vaihdettu. Pelittää kuin unelma.

Puusilmä
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 662
Liittynyt: 12 Elo 2008, 07:34

Re: M: Kettwiesell

Viesti Kirjoittaja Puusilmä »

Tämän vuoden hinnaston mukaan laskettu hinta:

Kettwiesel 2590 €
Rohloff 1399 €
Differentiaali 599 €
Sähköapu 1499 €
Bigg Apple renkaat 39 €
Avid Elixir 3 269 €
Takalaukku 169 €
Lokasuojalaukut 49 € x 2
Universal coupling 149 €
Peilit 19 € x 2
Yleisteline 49 €
Kuljetus Suomeen 94 €
Etulakut Ortlieb 81 €
Etuteline 99 €

Yhteensä: 7171 €

Alennuksesta en osaa sanoa tällä hetkellä, mutta jos 600 € saisi niin...

Yhteensä sama pyörä vuoden 2014 hinnoilla: 6571 €

Minä voin vielä laskea hintaa, eli myyn 4800 €:lla. Silloin hintaero uuteen vastaavaan on 1771 €.

Eli käytännössä kevyesti sisäänajettu, testattu ja huollettu yli kuuden ja puolen tonnin pyörä reilusti alle viiden tonnin...

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4626
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: M: Kettwiesell

Viesti Kirjoittaja janx »

Ootko ajatellut myydä tätä osina ja tarvikkeet erikseen torissa?

Jo pelkästä pyörästä karvalakkimallina on Suomessa todella vaikea päästä eroon. En usko löytäväni Suomesta ihmistä, joka maksais 5000 e nojapyörästä ilman katetta. En ole ostamassa pyörää, eikä tarkoitukseni ole naljailla sinulle. Ystävällismielinen kommentti sinun myynti-ilmoitukseen. :)

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Puusilmä
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 662
Liittynyt: 12 Elo 2008, 07:34

Re: M: Kettwiesell

Viesti Kirjoittaja Puusilmä »

janx kirjoitti:

Ootko ajatellut myydä tätä osina ja tarvikkeet erikseen torissa?

Jo pelkästä pyörästä karvalakkimallina on Suomessa todella vaikea päästä eroon. En usko löytäväni Suomesta ihmistä, joka maksais 5000 e nojapyörästä ilman katetta. En ole ostamassa pyörää, eikä tarkoitukseni ole naljailla sinulle. Ystävällismielinen kommentti sinun myynti-ilmoitukseen. :)

Juu, en minä naljailuna pidä. Tottahan tuo kallista lystiä on, mutta toivotaan, että joku innokas löytyy... Osina myynti on pari astetta hankalampaa, enkä viitsisi rikkoa kokonaisuutta. :D

Kettwieseliinhän saa muuten kankaisen katteenkin nykyään, toki hintaa tulee samalla lisää 699 €... :D

sv
Viestit: 112
Liittynyt: 14 Heinä 2013, 20:10

Re: M: Kettwiesell

Viesti Kirjoittaja sv »

joo täällä ei ole markkinoita vähän ajetulle laatupyörälle muuten kuin lahjoitat sen,
4500 euron pyörästä tarjotaan 2000 euroa, minä en myy rahapulan vuoksi,
vaan sairaus yllätti.

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: M: Kettwiesell

Viesti Kirjoittaja jviirret »

sv kirjoitti:

joo täällä ei ole markkinoita vähän ajetulle laatupyörälle muuten kuin lahjoitat sen

No täällä taitaa suurimmalla osalla jo olla nojapyörä :roll:

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
Trek r200
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 348
Liittynyt: 11 Tammi 2007, 23:01
Paikkakunta: Oulu

Re: M: Kettwiesell

Viesti Kirjoittaja Trek r200 »

sv kirjoitti:

joo täällä ei ole markkinoita vähän ajetulle laatupyörälle muuten kuin lahjoitat sen,
4500 euron pyörästä tarjotaan 2000 euroa, minä en myy rahapulan vuoksi,
vaan sairaus yllätti.

Ei niitä markkinoita ole missään, jossa omansa sais pois :D Käytetty on käytetty, oli sitten noja- tai pystypyörä, hinta tippuu reilusti kun pyörän vie ulos liikkeestä. Noissa kalliissa pyörissä on vielä sellainen propleema, ettei henkilö jolla varaa tuollainen hankkia, osta käytettyä paria sataa halvemmalla. Hän panee sen pari sataa lisää ja ostaa uuden.

Nojaillaan!

sv
Viestit: 112
Liittynyt: 14 Heinä 2013, 20:10

Re: M: Kettwiesell

Viesti Kirjoittaja sv »

Näinhän se on mulla taitaa olla vaan huono laskupää :oops:

Puusilmä
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 662
Liittynyt: 12 Elo 2008, 07:34

Halpaa kuin saippua!

Viesti Kirjoittaja Puusilmä »

Itse lasken sen varaan, että kun pelkkä Kettwiesel, 27 tavallista vaihdetta, differentiaali ja kuljetus maksaa jo 3578 € (ja kun siihen vielä käytännössä jotain muitakin varusteita lisää) niin 4800 € vähän käytetystä kaikilla herkuilla, hydraulijarruilla, sähköavulla ja Rohloffilla varustetusta pyörästä on ihan järkevä hinta maksaa.

Kyse on vain siitä, onko kukaan ostamassa Kettwieseliä tänäkeväänä? :P

Avatar
tavasti
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2746
Liittynyt: 06 Elo 2007, 10:55
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Halpaa kuin saippua!

Viesti Kirjoittaja tavasti »

Puusilmä kirjoitti:

Itse lasken sen varaan, että kun pelkkä Kettwiesel, 27 tavallista vaihdetta, differentiaali ja kuljetus maksaa jo 3578 € (ja kun siihen vielä käytännössä jotain muitakin varusteita lisää) niin 4800 € vähän käytetystä kaikilla herkuilla, hydraulijarruilla, sähköavulla ja Rohloffilla varustetusta pyörästä on ihan järkevä hinta maksaa.

Kyse on vain siitä, onko kukaan ostamassa Kettwieseliä tänäkeväänä? :P

Ja etenkin, ostamassa noin hifiä Kettwieseliä. Hinta ei ole paketista erityisen paha, mutta on se silti paljon rahaa.

Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python

"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"

Timo W
Viestit: 1
Liittynyt: 01 Maalis 2014, 16:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: M: Kettwiesell

Viesti Kirjoittaja Timo W »

Terve vaan kaikille näin ekan viestin muodossa

Kaikilla meillä ei vielä ole nojakkia :)

Mä olen ostamassa Kettwieseliä lähiaikoina ja bongasin tän ilmoituksen. Mun (tai oikeammin tyttäreni) tarpeisiin tuo ko. yksilö on ylispeksattu. Ajatuksena oli Kettwiesel napavaihteella (Alfine/Nexus tmv oli ajatuksena), mekaanisilla levareilla, ilman sähköapua ja laukkuja... No Rohloffeja ei kai koskaan voi olla liikaa, joten se nyt ehkä vielä vois onnistua. Hmmm....

Puusilmä
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 662
Liittynyt: 12 Elo 2008, 07:34

Re: M: Kettwiesell

Viesti Kirjoittaja Puusilmä »

Timo W kirjoitti:

Terve vaan kaikille näin ekan viestin muodossa

Kaikilla meillä ei vielä ole nojakkia :)

Mä olen ostamassa Kettwieseliä lähiaikoina ja bongasin tän ilmoituksen. Mun (tai oikeammin tyttäreni) tarpeisiin tuo ko. yksilö on ylispeksattu. Ajatuksena oli Kettwiesel napavaihteella (Alfine/Nexus tmv oli ajatuksena), mekaanisilla levareilla, ilman sähköapua ja laukkuja... No Rohloffeja ei kai koskaan voi olla liikaa, joten se nyt ehkä vielä vois onnistua. Hmmm....

Tingitään hieman, lopullinen hinta 4500€, sen alle en voi mennä, ajelen mielummin itse. :D

Auttaako yhtään pohdintaa?

Avatar
pikametri
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 245
Liittynyt: 18 Syys 2008, 22:09
Paikkakunta: Kangasala

Re: M: Kettwiesell

Viesti Kirjoittaja pikametri »

Nyt on kyllä hinta kohdillan, ei voi muuta sanoa. Ostaisin jos ei jo olisi.

HP Spirit, Hase Kettwiesel, Hase Pino, Rowing Bike Thys, Pika MBB (omavalmiste), Challenge Hurricane.

Vastaa Viestiin