Hase Kettwiesel on hyvä pyörä kaikenikäisille ja siihen saa paljon lisäosia. Minulla tosiaan on täällä myynnissä Kettwiesel Tour -pyörä, jossa on mukava, sateelta suojaava kate. Hase myy melkein vastaavaa pyörää nimeltä Klimax 2K. Pyöräni poikkeaa tuosta mallista pääasiassa siten, että etupyörässäni sijaitsevan SON-napadynamon tilalla on 180w sähköavustusmoottori ja akku sijaitsee taka-akselilla. Pyörän lamput saavat tuossa mallissa virran perinteisestä laahaavasta dynamosta, mikä on käytössä huomattavasti raskaampi, kuin hyvä napadynamo.. Toisaalta sähköavustus jeesaa tuossa mallissa polkemista.
Pyörästäni voi tehdä Klimax 2K mallia vastaavan, jos etupyörän napadynamoineen vaihtaa 20" sähköavustussarjaan. Tällöin napadynamosta kuitenkin pitää luopua ja miettiä muuta virtalähdettä pyörän valoille. Niin hyvin en näitä hommia tunne, että osaisin sanoa saako pyöräni valoja toimimaan akuilla, sillä luulen, että dynamosta tuleva virta on aina vaihtovirtaa.
Itse pitäisin parhaimpana vaihtoehtona kampeen tulevaa sähköavustinta, jolloin pyöräni 27 vaihdetta voisi paremmin hyödyntää. En tosin osaa enempää antaa neuvoja tuon asentamiseen.
Haselta löytyy myös alkuperäinen sähköavustussarja hintaan 1499€ (Electric motor Protanium 20" with lithium Ion accu, rack and charger), mikä on kyllä noin puolet netissä myytäviä sarjoja kalliimpi.
Jos pyöräni ei sovi isäsi tarpeisiin, niin toivon että löydätte pian jostain sopivan, sillä pyöräily on mukava liikuntaharrastus kaikenikäisille 
Terveisin Klasu