Satuin huomaamaan ett joitakin keskusteluketjuja on luettu aika paljon. Nopeesti katsoen Helanderin Mikan maastonojakki ketju pesi kaikki yli 108000 lukukerrallaan.
Ja sitten valitetaan ettei suomalainen mies lue tarpeeksi
Rakentelupuolella oli muutenkin niitä paljon luettuja tarinoita, toisaalta yllättäen kinneriosasto kiinnostanu vähemmän.
Petri
Viimeksi muokannut PW, 13 Syys 2014, 20:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Itse luen kaikki, kuten varmasti moni muukin. Näin sellaisiin viestiketjuihin joihin tulee viestejä monta vuotta tulee myös paljon lukukertoja.
Jukka
Joo se on selvä ett jos on pitkä ketju lukukertojakin kertyy mutt Mikan täysjousto offroad ketjussa on huomattavasti enempi ku esim miun kääntyväkeskiöinen vaikka sivumäärä on tällähetkellä vaan yhden enempi. Kiinnostusta on tullu jostain muualtakin ku meiltä jotka lukee kaikki viestit.
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Joo se on selvä ett jos on pitkä ketju lukukertojakin kertyy mutt Mikan täysjousto offroad ketjussa on huomattavasti enempi ku esim miun kääntyväkeskiöinen vaikka sivumäärä on tällähetkellä vaan yhden enempi. Kiinnostusta on tullu jostain muualtakin ku meiltä jotka lukee kaikki viestit.
No se on 2x vanhempi ketju kuin omasi. Harvemmin foorumilla kävijät, jotka lukevat uudet viestit vaikka kerran viikossa, lisäävät tuollaisten lukumäärää. Voihan se olla että Mika on vähän mainostanutkin ulkomaisilla foorumeilla
Joo se on selvä ett jos on pitkä ketju lukukertojakin kertyy mutt Mikan täysjousto offroad ketjussa on huomattavasti enempi ku esim miun kääntyväkeskiöinen vaikka sivumäärä on tällähetkellä vaan yhden enempi. Kiinnostusta on tullu jostain muualtakin ku meiltä jotka lukee kaikki viestit.
No se on 2x vanhempi ketju kuin omasi. Harvemmin foorumilla kävijät, jotka lukevat uudet viestit vaikka kerran viikossa, lisäävät tuollaisten lukumäärää. Voihan se olla että Mika on vähän mainostanutkin ulkomaisilla foorumeilla
Jukka
Sepä se, tuo ulkomaanfoorumimainostus taitaa selittää noin suuren eron.
Niko siinä on vielä 1 nolla lisää se minua hämmästyttikin.
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Satuin huomaamaan ett joitakin keskusteluketjuja on luettu aika paljon. Nopeesti katsoen Helanderin Mikan maastonojakki ketju pesi kaikki yli 108000 lukukerrallaan.
No onhan luku... Pikaseen katoin että vastaava ketju BROL:ssa taitaa sekin olla kärkipäässä mutta siellä on noin 21000 lukukertaa. Potentiaalista yleisöä lienee huomattavasti enemmän joten pistää miettimään foorumimme laskentatapaa. Toisaalta voihan kiinnostuneita tulla myös fillarifoorumin puolelta...
Jos luvut pitää paikkaansa niin mahdollisten runkokittien markkinointi kannattaa keskittää kotimarkkinoille .
Satuin huomaamaan ett joitakin keskusteluketjuja on luettu aika paljon. Nopeesti katsoen Helanderin Mikan maastonojakki ketju pesi kaikki yli 108000 lukukerrallaan.
Petri
Miten tuon lukukertojen määrän saa selville?
--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)
Satuin huomaamaan ett joitakin keskusteluketjuja on luettu aika paljon. Nopeesti katsoen Helanderin Mikan maastonojakki ketju pesi kaikki yli 108000 lukukerrallaan.
Petri
Miten tuon lukukertojen määrän saa selville?
Näkyy aihelistassa. Aihe, sivut, viestejä, lukukerrat ja uusin viesti.
Pikaseen katoin että vastaava ketju BROL:ssa taitaa sekin olla kärkipäässä mutta siellä on noin 21000 lukukertaa.
Ei ole tullut laitettua BROL:iin aikoihin tilannepäivitystä jonka tein tämän aiheen jälkeen. Nyt on luku 21,224 eli pitämällä aihetta hengissä saattaa sillä olla lukijoitakin jos on kiinnostava.
Monta kertaa päivässä tarkistan "näytä lukemattomat viestit".
Sitä kautta jokainen uusi viesti saa ainakin minulta huomiota.
Varsinkin "täpäri"ketju on tullut luettua muutamaan kertaan alusta loppuun kun oma on työn alla.
Vielä pitäis päättää tuleeko markettihalpisiskari vai narujousto....
Vielä pitäis päättää tuleeko markettihalpisiskari vai narujousto....
Narujoustoon on hankala sovittaa kunnon vaimennusta, joka on tarpeen pitkän jouston kanssa. Halvan marketti-iskarin voi vaihtaa myöhemmin tarpeen ilmetessä helposti parempaan. Molemmissa on puolensa. Paremmuus riippuu pitkälti mitä jousitukselta hakee.
Monta kertaa päivässä tarkistan "näytä lukemattomat viestit".
Sitä kautta jokainen uusi viesti saa ainakin minulta huomiota.
Varsinkin "täpäri"ketju on tullut luettua muutamaan kertaan alusta loppuun kun oma on työn alla.
Vielä pitäis päättää tuleeko markettihalpisiskari vai narujousto....
Nimin. "eihän sitä töissä mitään tekemistä ole"
Entäs kumipalajousitus? Löytyiskö joku jousitus- viestiketju missä voitaisiin spekuloida niiden paremmuutta?