Hakusessa täysverinen lenkkipeli. Nokian kisat tietysti mielessä myös. Trike on jo, joten nyt haetaan sille kaveriksi kevyehköä kilpuria, jossa ei "turhia osia" kaivata (kuten jousitusta, lokasuojia, tavaratelinettä...). Ainoastaan vauhti siintää silmissä (ja sehän tunnetusti tulee just pyörää vaihtamalla). Painoa 10kg +/- vähän päälle tai alle.
Juu, mun pyörä on halvoista osista kasattu ankkuri , mutta matalampi kuin nuo verrokit. Paino ei Nokian radalla näyttele kovin suurta roolia kun on niin tasainen, mutta ei siitä kyllä hyötyäkään ole
Ei highracer kelpaisi? Eli Slyway Team highracer vm. 2010?
Mangon hankkimisen jälkeen Slywayn ulkoilutus on jäänyt vähälle.
Paino menee kyllä yli 10 kilon, taisi alkaa 11:llä.
Nyt en ihan tarkkaan muista, minkä mittainen olet. Meikäläistä pitemmälle (yli 190 senttiselle) fillari ei käy.
Lenkkipelinä matalaa lowraceria monikäyttöisempi.
Ei highracer kelpaisi? Eli Slyway Team highracer vm. 2010?
Kiitos!! Ensisijaisesti olen ajatellut matalaa raaseria, mutta pistän tämän muistiin. Kun molemmat asustellaan Pirkanmaalla, niin voisin ajella tätä helposti katsomaan, jos se tulee tarpeelliseksi ja sopii sulle? Laitetaanko vaikka privaa siitä. Pituuteni ei olisi probleema tuollekaan pyörälle.
Sain aamulla tietoa mahdollisesti myynnissä olevasta low racerista, joten katson sitä ensin tarkemmin. Lisäksi olen ollut yhteydessa Tukholmassa myyntiin tulevaan RaptoBiken omistajaan, mutta se taitaa mennä muualle. Siitä sain vinkin Pieterin kautta. Uskomattoman monta ehdotusta tullut jo - ajattelin että menee muutama kuukausi ja sitten tulee ehkä yksi.
Mutta lisääkin saa tulla - kauppoja ei siis ole vielä tehty.
Nojapyörät: Challenge Fujin SL-1 Low Racer, HP Velotechnik Scorpion FX trike
Pystärit: BH Emotion Neo Cross akkukone, Nakamura Platinum hybridi
Ei highracer kelpaisi? Eli Slyway Team highracer vm. 2010?
Kiitos!! Ensisijaisesti olen ajatellut matalaa raaseria, mutta pistän tämän muistiin.
Näin M5 CrMo lowracerin omistajana sanoisin ettei hyviä highracer-tyyppisiä kannata sivuuttaa. Lowracer on toki ehkä mukavin mun maantienojakeista mutta kun on tarkoitus ajaa kovaa niin ainakaan Oulussa/Suomessa se ei ole minun ajossa ollut nopein vaan selvästi hitain poislukien erittäin lyhyet vedot tasaisella jossa aerodynamiikka pääsee oikeuksiinsa.
Siitä huolimatta en ole (vieläkään) myymässä (tätäkään) nojakkia, kaikilla kun tulee ajettua, ainakin kerran pari vuodessa .
Ei highracer kelpaisi? Eli Slyway Team highracer vm. 2010?
Kiitos!! Ensisijaisesti olen ajatellut matalaa raaseria, mutta pistän tämän muistiin.
Näin M5 CrMo lowracerin omistajana sanoisin ettei hyviä highracer-tyyppisiä kannata sivuuttaa. Lowracer on toki ehkä mukavin mun maantienojakeista mutta kun on tarkoitus ajaa kovaa niin ainakaan Oulussa/Suomessa se ei ole minun ajossa ollut nopein vaan selvästi hitain poislukien erittäin lyhyet vedot tasaisella jossa aerodynamiikka pääsee oikeuksiinsa.
Lowracer on lyhyiden vetojen lisäksi vähän nopeampi vastatuuleen, alhaalla tuulee vähemmän
...Kun molemmat asustellaan Pirkanmaalla, niin voisin ajella tätä helposti katsomaan, jos se tulee tarpeelliseksi ja sopii sulle? Laitetaanko vaikka privaa siitä...
Ok, näin tehdään. Jos ei satu menemään ennen sitä .
...Kun molemmat asustellaan Pirkanmaalla, niin voisin ajella tätä helposti katsomaan, jos se tulee tarpeelliseksi ja sopii sulle? Laitetaanko vaikka privaa siitä...
Ok, näin tehdään. Jos ei satu menemään ennen sitä .
Autokauppiaathan sanoo aina että "huomenna on yksi kaveri tulossa Jyväskylästä tätä kattomaan.."
Kiitos kaikille tarjouksista!! Enpä olisi uskonut, että näin nopeasti voisi löytyä hakemani raaseri, mutta totuus on tarua ihmeellisempää.
Jep. Onhan näitä täällä...
J-Drums kirjoitti:
Eli tämän foorumin kautta uudeksi lenkkikaveriksi löytyi Challenge Fujin SL-1, OC -tangolla.
Onnittelut uudesta pyörästä. Kevyt ja kohtuu matala. Varmasti helpompi oppia ajamaan kuin M5 lowracer...
J-Drums kirjoitti:
Tulisi jo kevät.
Miksi odottaa ? Ajamista voi opetella jos vielä lumetonta tietä löytyy, itse opin parhaiten lowracerilla ajamaan vasta seuraavana talvena. Tässä kun on yleisempi ETRTO 406 etukiekko niin siihen saa helpommalla rengasta jossa on lumessakin paremmin pitävää pintaa.