Teen juttua nojapyöräilystä kaupunki.tv:lle ja haluaisin haastatella jotain alan tuntijaa pääkaupunkiseudulta.
Kokoatko omia nojapyöriäsi mahdollisesti myyntiin? Myytkö tuontipyöriä? Haluatko ilmaista mainosta? Ota yhteyttä! tarmorouhiainen@gmail.com
Haastatteluun
Haastatteluun
- Wacky
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
Re: Haastatteluun
Pk-seudulta ei taida löytyä yrittäjää joka seurais tätä foorumia tarpeeksi aktiivisesti. Nojapyöriin keskittyvää myyjää ei taida olla kuin Pieter joka on ilmoittanut että pistää tammisaaressa sijaitsevan Velocraftin kiinni. Suomessa ei pelkällä nojapyörän myynnillä oikein elä.
Itse olen suunnitellut liikkeen perustamista, mutta asiat vahvasti piirustuspöydällä edelleen
- Richard "Riku" Griffin
Savenmaa Alku (2010 - 2011) Azub Bufo (2011 - 2014) MetaPhrastic.28 (2012 ->) MetaPhat (2013 - 2017) Nopia (2017 - 2019) Specbike Extrim (2017 -> & 2019 ->)
Wacky kirjoitti:Pk-seudulta ei taida löytyä yrittäjää joka seurais tätä foorumia tarpeeksi aktiivisesti. Nojapyöriin keskittyvää myyjää ei taida olla kuin Pieter joka on ilmoittanut että pistää tammisaaressa sijaitsevan Velocraftin kiinni. Suomessa ei pelkällä nojapyörän myynnillä oikein elä.
Itse olen suunnitellut liikkeen perustamista, mutta asiat vahvasti piirustuspöydällä edelleen
Oletko itse rakentanut nojapyöriä? Jos olisi jokin pienikin paja, ja valmis nojakki, niin se kyllä olisi tarpeeksi!
- Wacky
Nm. nojailija eli Tero Linnainen olis varmaan pk-seudun lähin nojapyöräpajan omistaja, tuusulassa. Mies on keskittynyt rakentamaan hiilikuidusta pyöriä ja hänellä on kunnon paja siihen.
Mulla ei ole kuin kaupallisia pyöriä toinen on toki Teron muokkaus korjaama ja hieman harvinaisempi, eli suosittelen että laitat Terolle yksityisviestiä.
- Richard "Riku" Griffin
Savenmaa Alku (2010 - 2011) Azub Bufo (2011 - 2014) MetaPhrastic.28 (2012 ->) MetaPhat (2013 - 2017) Nopia (2017 - 2019) Specbike Extrim (2017 -> & 2019 ->)
Kyllä Rikun läskinojakkikin yhen haastattelun arvoinen on
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
- jviirret
Luulen että jos haluaa haastatella aktiiviharrastajaa, ahkeraa pyörien rakentelijaa ja pyöräkauppiasta, niin pitää haastatella kolmea eri henkilöä
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
jviirret kirjoitti:Luulen että jos haluaa haastatella aktiiviharrastajaa, ahkeraa pyörien rakentelijaa ja pyöräkauppiasta, niin pitää haastatella kolmea eri henkilöä
Jukka
Eikä kaikki välttämättä löydy Hesasta
Petri
- mhelander
Tarmous kirjoitti:Oletko itse rakentanut nojapyöriä? Jos olisi jokin pienikin paja, ja valmis nojakki, niin se kyllä olisi tarpeeksi!
Onhan meillä nojapyörien rakentajia foorumilla useitakin. Jotkut niistä tekeleistä on päätyneet ihan mediaankin asti kuten tämä oma tekele:
Harmi ettei pitkän haastattelun ja rupattelun jälkeen käytännössä tullut sanaakaan painotuotteeseen.
-Mika
Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.
Onko tässä tarkoitus tehdä juttu kaupallisesta toiminnasta vai nojapyöräilystä yleensä? Jälkimmäiseen on varmaan aktiiviharrastaja parempi kuin kaupallinen toimija.
Pajat tosin suurimmalta osalta omatoimirakentajia puuttuvat. Pyörät tehdään usein muiden tiloissa tai sitten vaan taivasalla.
http://www.takakenobikes.fi/
nim. Pikametri tekee kauppaa, sivutoimisesti.
Petri
-
PW kirjoitti:http://www.takakenobikes.fi/
nim. Pikametri tekee kauppaa, sivutoimisesti.
Ja rakentaa ja harrastaa muutenkin, muttei pääkaupunkiseudulla, vaan Kangasalla.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Kiitos avusta! Takakeno on tosiaan hieman liian kaukana. Yritän saada Nojailijaan yhteyden!