Kilometrikisa?

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Avatar
Salsa
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 299
Liittynyt: 05 Loka 2013, 20:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja Salsa »

Tänään tuli vähän kruisailtua :D olipa kamerakin mukana..kohta pärähtää sellasta settiä, että heikompia hirvittää :oops:

Olen pyörän käyttäjä, en sen huoltaja.
HPV Gekko Fx 2013-> Optima Baron XS 2014-> Performer Toscana 20/26 2015->

Avatar
Premnas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2653
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 20:47
Paikkakunta: Kaarina

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja Premnas »

PW kirjoitti:
Premnas kirjoitti:

^ Tänään alkoi.

Jaa, mie kävin vaan vappukruisailulla - pittääkö lähtee iltalenkille :wink:

Totta hemmetissä! Aina on hyvä syy lähteä ylimääräselle kruisailulle, ei kellonajasta väliä :wink: ! Mun mielestä yöajot joskus kahentoista aikaan on yhtä nautinnollisia kuin päiväajot auringonpaisteella. On vaan niin kivaa kattella kun ketään ei näy missään ja saa rauhassa painella menemään, ja muutenkin ympärillä hiljaista.

HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Premnas kirjoitti:

Mun mielestä yöajot joskus kahentoista aikaan on yhtä nautinnollisia kuin päiväajot auringonpaisteella. On vaan niin kivaa kattella kun ketään ei näy missään ja saa rauhassa painella menemään, ja muutenkin ympärillä hiljaista.

Sama homma on aamuvuoroon mennessä(<05:00). Pyörällä kun pitää lähteä vähän autoa aikaisemmin niin alkumatkasta on hyvin hiljaista ja rauhallista. Lisäksi voi nauttia Raahelaisittain oudosta sääilmiöstä, tuulettomuudesta :)

edit: mäki oon nyt taas nojapyöräfoorumin joukkueessa. Jospa se motivois ajamaan vähän muutakin kuin pelktä työmatkat :oops:

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja mhelander »

Pastori kirjoitti:

Mä voisin kans lähtee. Pitäähän jengissä olla jarrukenttä.

Taitaa Pastorilla olla YV-laatikko täynnä kun ei mene vastaus perille...

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Avatar
Saukki
Sisällöntuottaja
Viestit: 1272
Liittynyt: 23 Huhti 2014, 21:46
Paikkakunta: Kälviä
Viesti:

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja Saukki »

Premnas kirjoitti:

Mun mielestä yöajot joskus kahentoista aikaan on yhtä nautinnollisia kuin päiväajot auringonpaisteella. On vaan niin kivaa kattella kun ketään ei näy missään ja saa rauhassa painella menemään, ja muutenkin ympärillä hiljaista.

Mä ajoin tässä viikolla yhtenä iltana pyörällä iltavuoroon. Paluumatka sitten yöllä kahden ja kolmen välillä. Tuossa meidän kylällä ei näkynyt mitään muuta liikennettä, kuin iso rotta joka juoksi vastaan keskellä tietä :lol:

Saukki
Kaikki linkit
Quatrevelo, Azub Max 26"

"Käläviällä on vain hulluja ja pyöräilijöitä." -Paikallinen sanonta

Avatar
Saukki
Sisällöntuottaja
Viestit: 1272
Liittynyt: 23 Huhti 2014, 21:46
Paikkakunta: Kälviä
Viesti:

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja Saukki »

Eilen oli vähän huono keli, niin polkaisin kunnolla kilometrikisan käyntiin vasta tänään. Kävin kääntymässä Ohtakarissa. Tuli noin 73 km mittariin. Tässä Stravan jälki

https://www.strava.com/activities/296490457/overview

Strava on muuten PW:lle yksi vaihtoehto lisää kilometrien kirjaamiseen, jos älypuhelin löytyy. Strava on ihan mukava, kun voi myös kyylätä mitä muut pyöräilijät tekee :P

Saukki
Kaikki linkit
Quatrevelo, Azub Max 26"

"Käläviällä on vain hulluja ja pyöräilijöitä." -Paikallinen sanonta

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17772
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja PW »

Puhelimeni on älykkäämpi ku mie - Stravan asennus, käyttö ym. täytynee kysyä lapsilta :wink:

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja Pastori »

mhelander kirjoitti:
Pastori kirjoitti:

Mä voisin kans lähtee. Pitäähän jengissä olla jarrukenttä.

Taitaa Pastorilla olla YV-laatikko täynnä kun ei mene vastaus perille...

Näinhän se oli. Nyt sain viestin.

eemeli
Sisällöntuottaja
Viestit: 1110
Liittynyt: 03 Elo 2007, 22:36
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja eemeli »

Saako noista maastossa ja kuntopoluille ajetuista kilometreissä merkata ylimääräistä? Tänään 2 1/2 ulkoilua ja kilometrejä kertyi 33km... Pikkuhiljaa alkaa löytymään metsänpuolelta nojakille sopivia reittejä. Tuppaa vain nousumetrejä tulemaan ihan tarpeeksi.

-Janne-

Heijaa heijaa heijaa kerho :D ...

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17772
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja PW »

eemeli kirjoitti:

Saako noista maastossa ja kuntopoluille ajetuista kilometreissä merkata ylimääräistä? Tänään 2 1/2 ulkoilua ja kilometrejä kertyi 33km... Pikkuhiljaa alkaa löytymään metsänpuolelta nojakille sopivia reittejä. Tuppaa vain nousumetrejä tulemaan ihan tarpeeksi.

Sillä läskilläkö, metässä?

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

eemeli
Sisällöntuottaja
Viestit: 1110
Liittynyt: 03 Elo 2007, 22:36
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja eemeli »

PW kirjoitti:
eemeli kirjoitti:

Saako noista maastossa ja kuntopoluille ajetuista kilometreissä merkata ylimääräistä? Tänään 2 1/2 ulkoilua ja kilometrejä kertyi 33km... Pikkuhiljaa alkaa löytymään metsänpuolelta nojakille sopivia reittejä. Tuppaa vain nousumetrejä tulemaan ihan tarpeeksi.

Sillä läskilläkö, metässä?

Joo leveärenkaisella. Ei sitä nyt maastoajoksi voi sanoa, mutta sellaisia helppoja polkuja ja hiekkatie baanoja on tullut tuolla poljettua viime aikoina... Nuo vain tuppaa Hämeenlinnasa olevan kohtuu mäkisiä niin keskinopeus menee ihan kävelyvauhdiksi...

-Janne-

Heijaa heijaa heijaa kerho :D ...

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Pari kesää sitten geokätköt motivoi pyörälenkille, nyt kilometrikisa motivoi geokätköille :D
Pari kymmentä kilsaa tuli ja eka lenkki lukkokengillä tälle kaudelle.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
Mahe
Sisällöntuottaja
Viestit: 1230
Liittynyt: 12 Syys 2008, 08:08

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja Mahe »

Avasin kisan minäkin, 33km lenki tuli polkastua :)

Markus Heikkilä

vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja vaaka »

En uutena nojailijana ehkä saa aikaan ihmeitä. Olen sairastellut paljon ja joudun mutsia hoitamaan, joten uhkia omalle tee eydelle riittää. Kaupungissa ja osin hiekkateillä ajoin 22,83 km tänään ja Ruoholahdesta Linnannäelle tauotta Linnunlaulu ykkösellä ähisten ja vihreässä aallossa Lintsi ylös tauotta kertoo kunnon rajallisuudesta. Vänkä fiilis jaloissa nyt. Käsi on arka ja olen sairaslomalla, mutta lääkäri antoi ajoluvan. Kestikö käsi selviää tällä vammalla huomenna, kun turpoava aikapommi on kyseessä.

En hahmottanut kilometrikisan sivuilta mobiilisivustolla kilometrien syöttötapaa systeemiin. Tehdäänkö se itse omalla tunnuksella, vai kapteenin kautta keskitetysti?

Kun en voi mitään arvata kilometreistäni, uskallatteko ottaa mustan hevosen (kauhean kaakin) joukkueeseen mukaan?

Baskeri
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 518
Liittynyt: 10 Elo 2012, 20:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Kilometrikisa?

Viesti Kirjoittaja Baskeri »

vaaka kirjoitti:

En uutena nojailijana ehkä saa aikaan ihmeitä. Olen sairastellut paljon ja joudun mutsia hoitamaan, joten uhkia omalle tee eydelle riittää. Kaupungissa ja osin hiekkateillä ajoin 22,83 km tänään ja Ruoholahdesta Linnannäelle tauotta Linnunlaulu ykkösellä ähisten ja vihreässä aallossa Lintsi ylös tauotta kertoo kunnon rajallisuudesta. Vänkä fiilis jaloissa nyt. Käsi on arka ja olen sairaslomalla, mutta lääkäri antoi ajoluvan. Kestikö käsi selviää tällä vammalla huomenna, kun turpoava aikapommi on kyseessä.

En hahmottanut kilometrikisan sivuilta mobiilisivustolla kilometrien syöttötapaa systeemiin. Tehdäänkö se itse omalla tunnuksella, vai kapteenin kautta keskitetysti?

Kun en voi mitään arvata kilometreistäni, uskallatteko ottaa mustan hevosen (kauhean kaakin) joukkueeseen mukaan?

Totta mooses ja mhelanderilta yksityisviestillä tunnarit liittymiseen.

Vastaa Viestiin