Olin joosehan kanssa ihan samaa mieltä nämä pari vuotta, kun pyörä oli epäkuntoisena työpaikan kellarissa. Epäillen otin sen pari viikkoa sitten käyttöön, lähinnä siitä syystä, kun Pakoputkipyörän istuin on rikki, enkä ole päässyt Remmitiimin tiloihin sitä korjaamaan. Niillä kun on siellä kaikkea laminointikamaa valmiina. Mestari on vain vielä kesätöissä Ponssella.
Niin, otin siis epäillen käyttöön tuon TwoTrackTrickin ja ajelin sillä ensimmäiset päivät aivan hiljaa ja tunnustellen. Päivä päivältä vauhti on kasvanut ja tänään päästelin alamäkeä sillä noin viiden kympin pintaan. Meni oikein hienosti ja vakaasti, joskin hieman hirvitti, kun sitä jarrua ei vieläkään ole kuin se nimellinen etujarru.
Ei se ohjauksen klapista ole moksiskaan. Enintään runnomalla ylämäkeen polkiessa etupyörän klappi naputtaa polkemisen tahtiin. Sitäkään ei tapahdu, kun pyörittää kauniisti.
Pyörästä on tosiaan kaikista osista 3D-malli ja valtaosasta osista myös valmistuskuvat, mutta kuten aiemmin sanoin, opiskelija perhana karkasi töihin vähän ennen kuin projekti saatiin noiden dokumenttien osalta viimeisteltyä. Hoiti vain oman diplomityönsä kuntoon, mutta valmistuskuvat jäivät vähän riipin raapin. Se kun ei varsinaisesti ollut DI-työn aihe, vaan suunnittelu ja valmistus. Mutta me voimme tämän Vilijamin version yhteydessä harsia kasaan puuttuvat kuvat ja valmistusohjeet. Kyselkää vain sitä mukaa, kun tulee kysyttävää, niin minä selvitän mitä aiheesta on tehtynä ja mitä vielä tarvitaan. Tehdään se kuntoon nyt.