Kimppatilaus - takaboksi - selvitysvaihe
Mulla on Puolan agentti selvittämässä - saataisko edullisesti kasa noita takabokseja tehtyy.
Jotain tämmöistä siis:
Tässä alustavaa kartoitusta siis. Kuka lähtis messiin.
Täältä löydät kaiken tiedon nojapyöristä, kinnereistä ja velomobiileista sekä nojapyöräilytapahtumista.
http://www.nojapyorafoorumi.fi/
Mulla on Puolan agentti selvittämässä - saataisko edullisesti kasa noita takabokseja tehtyy.
Jotain tämmöistä siis:
Tässä alustavaa kartoitusta siis. Kuka lähtis messiin.
Periaatteellista kiinnostusta on, mutta hinnastahan tuo riippuu.
Vilijami kirjoitti:Periaatteellista kiinnostusta on, mutta hinnastahan tuo riippuu.
Joo. Ei tässä mitään hirmu kalliisen ryhdytä. Katotaas nyt.
Kevyempi versio tästä siis selvityksessä
Tossa mallisahan ei ole renkahalle mitään holee - jokin semmoinen olis aika hyvä - koska suurimmassa osassa pyöriä on se riski että se tarvitaan esmes tämän sukuisissa:
Kiinnitti heti huomioni mielestäni suunnitteluvirhe laajalti markkinoitavissa tuotteissa. Molemmat boksit on suunniteltu niin, että niitä ei voi kuljetuksen helpottamiseksi pakata nippuun. Tämä nostaa noiden tuotteiden hinnan kohtuuttomaksi, olivatpa miten halpoja tahansa tehtaan portilla. Tuotten pitää olla purettavissa osiin siten, että osat menevät sisäkkäin pieneen tilaan. Kannet keskenään nippuun ja boksit toiseen. Tuo pienempi boksi kannattaa jakaa kanteen ja alas kapenevaan pohjaan ja suurempi boksi kannattaa myydä kahdessa osassa, jotka vasta ostaja liimaa yhteen (takaosa + suorahko istuinosa). Missä se Joku taas luuraa, pitääkö kaikki tehdä itse.
Yleensä se joku on se, jota nykytilanne ketuttaa eniten. Eli sinä