Tomy kirjoitti:Joko sinulla on takavaihtaja toiminnassa? Keskimoottorin jujuhan on nimenomaan se, että se hyödyntää pyörän omia välityksiä ja pääsee näin ollen pyörimään koko ajan optimaalisilla kierroksilla, jos kuski vaan vaihtaa vaihteita sopivasti.
Itselläni on 13mAh akku Samsungin kennoilla. Siitä kuluu näillä -20 pakkasilla noin puolet 15km ajossa 200W jatkuvalla avustuksella. -5 asteessa akulla ajelee noin 40km 200-250W avustuksella.
Millainen on ensivaikutelma moottorin ja kampisetin laadusta? Onko kammet ja rattaat asialliset, ok viimeistely jne?
Ei ole, pitää ensi viikolla käydä ostamassa vaijerinkuorta. Mutta välitys on sopiva 20km/h vauhtiin, moottorin pitäisi olla parhaalla käyttöalueellaan kun polkee hieman itse lisää vauhtia. Kampikierrokset vaan ei nouse tarpeeksi isoksi paitsi noilla isoimmilla avustustasoilla, tähän ei pyörän oma välitys vaikuta, vaan tuo moottorin alennusvaihde.
Moottori ja kampisetti oli laadukkaan tuntuisia ja helppo asentaa. Kontrolleri vaikuttaa vähän tyhmältä, kaikki perusominaisuudet löytyy mutta watteja tai muuta sellaista se ei mittaa ja säädöt on aika huonot, manuaalia ei tahdo netistäkään löytää yms..
Kontrollerin pystyisi ohjelmoimaan uudelleen haluamallaan tavalla, mutta takuu raukeaa, pitää tilata piuha ja harrastaa nörttijuttuja. 
terppa kirjoitti:Toi 4 km käsikaasulla varmaan on syönyt akkua ihan kivasti
jos itellä wattinäyttö ykköstasolla on 45w tai kolmostasolla 130w niin käsikaasulla n. 400w tai jotain enemmän. Mut on se käsikaasu aika kiva, eilen katkesi ketjut kun yritin lähteä runnomaan umpihankista ylämäkeä. Viikkasin ketjut reppuun ja mopoilin kotiin 
Mulla on 36V/12 ah akku ja sillä vähän avustusta säännöstellen 55 km pääsee pakkasissakin mutta jos reippahammin virtaa käyttää niin jää alle 40 km näissä keleissä ja vastuksissa. Mutta jos pystyt lataamaan työpäivän aikana niin ihan vapautuneesti avustustasoja pystyt käyttämään.
Mä en voi mopoilla jos ketjut katkeaa
toivon että se oli se käsikaasu mikä akun söi, koska muuten kantama on surkea. Katsoin nyt moottorin tiedot, 3.7kg+300g johdot ja 4kg akku eli 8kg lisäpainoa. Ilman sähköjäkin vielä jaksaa veivata kunhan ei tuu sitä tappoylämäkeä.