Kilpapyöräilijöiden huijausmoottori
Oliks tästä kilpapyöräilijöiden huijausmoottorista jo puhutta täällä:
http://www.vivax-assist.com/en/produkte ... st_4-0.php
Tässä demoa miten se pyäräs toimii.
Täältä löydät kaiken tiedon nojapyöristä, kinnereistä ja velomobiileista sekä nojapyöräilytapahtumista.
http://www.nojapyorafoorumi.fi/
Oliks tästä kilpapyöräilijöiden huijausmoottorista jo puhutta täällä:
http://www.vivax-assist.com/en/produkte ... st_4-0.php
Tässä demoa miten se pyäräs toimii.
Nojakkiinhan tuo sopis ku "moottori etupuomiin"
PW kirjoitti:Nojakkiinhan tuo sopis ku "moottori etupuomiin"
Kävipä mielessä sama
Voisiko moottorin valmistaja parempaa mainosta saada Ei ainakaan laillisilla keinoilla
Jukka
Mutt miten tuon moottorin saa rungon sisään? Halki-poikki?
PW kirjoitti:Mutt miten tuon moottorin saa rungon sisään? Halki-poikki?
Satulaputkeen? Eli keskiö vaihdetaan tuollaiseen jossa on hammasratas. Sitten satulatolppa irti, moottori pudotetaan ja lukitaan sinne.
Kaikissa keskiöissä ei taida tuollaista hammasrattaan kokoista reikää, mutta porallahan sellaisen saa.
Jukka
jviirret kirjoitti:Kaikissa keskiöissä ei taida tuollaista hammasrattaan kokoista reikää, mutta porallahan sellaisen saa.
Tämä on jo pari vuotta vanha juttu, siis tuo ensimmäisen viestin kuva. Ihme että näin kauan meni että joku jää "kiinni" moisen käytöstä kisoissa...
Ja kohta saa valmista keskiömuhvia joka on valmis mokoman asennukseen, helpottaa uusien runkojen rakennusta.
Kattokaas. Jätkä kaatuu ja pyörä kääntyy maassa kun takapyörä vetää
Pastori kirjoitti:Kattokaas. Jätkä kaatuu ja pyörä kääntyy maassa kun takapyörä vetää
Jos tuossa on moottori niin ei kai ole keskiömoottori koska kammet ei pyöri kaatuessa eikä sen jälkeenkään? Näin ainakin minusta näyttää.
Jukka
jviirret kirjoitti:Pastori kirjoitti:Kattokaas. Jätkä kaatuu ja pyörä kääntyy maassa kun takapyörä vetää
Jos tuossa on moottori niin ei kai ole keskiömoottori koska kammet ei pyöri kaatuessa eikä sen jälkeenkään? Näin ainakin minusta näyttää.
Ellei sitten moottori pyöritä keskiöakselin sijaan ketjuratasta suoraan, näin vetoa löytyisi polkemattakin...
tässä on video jossa näytetään että mistä siinä oli kysymys.
T. MikaR
Aika monesti ja pitkään osuu se kiekko maahan - ja siltikin vielä jaksaa pyöriä noin pitkään. No. Elämänkerta sitten kertonee totuuden.
Tuosta Hesjedalin tapauksesta oli paljon polemiikkia aikanaan ja juontajien mielestä 50 km/h saa renkan sen verran koville kierroksille, ettei se heti pysähdy. Ja jos ei ole kuskia massana jarruna... On sääli ja häpeä sekä haitta kaikelle pyöräilylle, että junnumestari Euroopan tasolla cyclocrossissa ajelee MM kisoissa moottorilla. Facepalm. Kai minustakin maantiepyöräilijä tulisi, kun riittävästi saisin auvstusta... Lassolla kiinni liian nopeat kuskit ja perässä roikkuminen? Urheilullista.
http://www.youtube.com/watch?v=ghRL9thv7kU