Re: Nojapyöriä instagramissa
jori kirjoitti:Etupyörät ovat ulkona, mutta niillehän voisi tehdä omat kattet/lokarit.
Miksi? Eihän siitä juuri mitään ŕoisku kuskin päälle. Turhaa puuhaa.
Täältä löydät kaiken tiedon nojapyöristä, kinnereistä ja velomobiileista sekä nojapyöräilytapahtumista.
http://www.nojapyorafoorumi.fi/
jori kirjoitti:Etupyörät ovat ulkona, mutta niillehän voisi tehdä omat kattet/lokarit.
Miksi? Eihän siitä juuri mitään ŕoisku kuskin päälle. Turhaa puuhaa.
Pastori kirjoitti:jori kirjoitti:Etupyörät ovat ulkona, mutta niillehän voisi tehdä omat kattet/lokarit.
Miksi? Eihän siitä juuri mitään ŕoisku kuskin päälle. Turhaa puuhaa.
Kyllä roiskuu. Rapa lentää eteenpäin renkaan yläosasta ja tuuli kuljettaa sen suoraan naamaan.
Räntikseen piti laittaa lokari takimmaiseen renkaaseen juuri tästä syystä.
Riisumisvideo tuosta aiemmin laittamastani kangaskatteisesta
PW kirjoitti:
Riisumisvideo tuosta aiemmin laittamastani kangaskatteisesta
Tämä on niin monessa mielessä hieno rakenne, että panin varmuuden tuoksi liitekuvan, jottei olla epäluotettavien sosiaalisen median jättien varassa. Katsokaas tuota keulaa. Sitä on lyhennetty juuri sillä tavalla, kun yritin selittää Kaarikinnerin saunalla helmikuussa. Runko on voitu tehdä ohuesta putkesta, kun se on tuettu jämymmällä kaksihaaralla kampikeskiön päälle. Tästä on vielä paljon opittavaa. Kovasti tykkäisin, jos Instagrammanviilaajat laittaisivat kuvia, jos löytyy rakenteen yksityiskohdista.
Tuossa ehkä jotain näkyy.
En osaa instasta kuvaa liittää
PW kirjoitti:
Tuossa ehkä jotain näkyy.
En osaa instasta kuvaa liittää
Kiitos Petri, juuri tällaisia kaipasin. Lisää vain, jos löytyy. En minäkään osaa liittää, tai siis suoraan linkittää, mutta kuvakaappauksen osaan tallentaa liitteeksi foorumille.
tässä osoitteessa on lisää kyseisestä firmasta: SLG cycle cars / SLG classic cars:
oli niillä näköjään omatkin sivut:
Noista wwhv linkeistä löytyi pari uutta hyvää kuvaa, joissa näkyy keulan avonaisuus ja lattiattomuus, joiden ei tietenkään tarvitse välttämättä olla noin.
https://instagram.com/ev_genii8204?igshid=m2djtl6s8tw7
Venäjän kielisellä instasivulla parista kinneristä kuvia ja videoita. Toinen nelipyörä, takaohjauksella.
Ja toinen delta
En selvittänyt, onko moottoria mutt aikamoisessa lumipöpperössäkin kulkee.
Tästä tulee mieleen Jorin joskus tekemä tandemi, tästä on vaan otettu tandem mahdollisuus, poistamalla tarakka ja alkuperäset polkimet.
Hyvin vähillä muutoksilla kuitenkin saatu mbb-nojakki aikaseksi.
https://www.instagram.com/p/CPyDV8wrTtb ... =copy_link
Hauska idea tehdä loivempi ohjauskulma kääntämällä runko ylösalaisin. Siinä on polkijan mukaan myös säädettävä kampien etäisyys toteutettuna reikänauhalla.
Jättö on yli 20 cm.
Enpä ees tajunnu, ett runko on käännetty vaikka kyllä huomasin erikoisen loivan ohjauskulman
Mitäs tuosta on hyötyä ku jättö vaan kasvaa?