Streetmachinesta oli 55 % eturenkaalla Nokian mittauksessa ja 45 % takana ja on takavaetoinen. En ole Kojak 35-559llä saanut sutimaan. GP4000s2 25-622 (oikeasti käyttämilläni paineilla 26,4 mm) ja Sport Contact 32-622 Triathlon pyörällä en ole kuivalla saanut sutimaan Linnanmäen alaosassa, joka jos oikein mittastin ja Protractor appi toimi oikein, on 19 %. Siksi olikin aika lihaksia kiristävä ja vatsaa kouraiseva tunne, kun lievän tihkun alettua ja hiharavistuksella 10-15 % maasta kastuttua perä siirtyi sivulle Sport Contactilla, jonka pito on maagista verrattuna tosi hyvään GP4000S2en verrattuna. Putkelta täysillä kiihdyttäen hitaasta vauhdista, jottei alkuvauhti sotkenut mittausta. Ja jos Velorealityyn on uskominen maksimi hetkittäinen tehoni, jonka se sai esille oli 622 W. Suolalla suhtaudun tuohon, mutta huonommassa kunnossa 579 W Wattbikestä.
Hyvältä kuullostaa Vendetan pystäri penkistä tyylinen nousukyky kerrassaan! Verrattuna alkuvauhdin loppumisen jälkeen Streetmachineen, joka nousee kuin samanpainoinen citypyöräni Marathon Wintereillä -siis kuin kivireki ekana vuonna ja nyt on muutama kivi pudonnut kuormasta, mutta sama pätee citypyöräänkin. Johtuen tehon lisäyksestä.
Kiinnostaa ehdottomasti kuivan sekä kostean sään rajakulmajyrkkyys sudituksen alkamiselle MBBssä. Mitenköhän herkkä Vendetta on MBBien joukossa sudittamiselle?