Kohtaamisia

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
kmb
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 268
Liittynyt: 12 Heinä 2013, 21:28
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja kmb »

Jos eivät silmäni vallan valehdelleet, ei ollut JättiOrava... Meni kyllä vauhdilla ohi, enkä ole aamulla aina ihan hereillä. Eli en varmaksi väitä mitään. Ensi kerralla tuijotan tarkemmin, voihan täällä joku toinenkin uusi harrastaja olla...

ICE Sprint 26 (2013 - ), Azub Max (2014 - )

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Männävikonloppuna näin Sakarin SH22:lla. Kääntyi juuri Naissaareen kun huristin ohi. Viikonloppuna olin Siurossa juhlamenoissa ja juhlaporukat bongasivat kuvauksista päätellen Mangon. Olisko ollut Teppo liikkeellä?

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13810
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja jori »

kmb kirjoitti:

Jos eivät silmäni vallan valehdelleet, ei ollut JättiOrava... Meni kyllä vauhdilla ohi, enkä ole aamulla aina ihan hereillä. Eli en varmaksi väitä mitään. Ensi kerralla tuijotan tarkemmin, voihan täällä joku toinenkin uusi harrastaja olla...

Ei kyllä saisi olla uusia harrastajia, jotka ei ole ilmoittautunut nojapyöräharrastajaksi nojapyöräfoorumille. :wink: Ilmoittautukoon heti täällä, tai viimeistään viikon kuluessa nojapyöräilyn aloittamisesta ja esitelköön itsensä ja pyöränsä. :D

Ihan vakavasti ottaen. On hyvä merkki, jos alkaa näkyä nojapyöräilijöitä, joista ei ole kuulunut mitään foorumilla. Se tarkoittaa, että väkeä on niin paljon, että riittää myös niitä, jotka ovat saaneet tietonsa ja innoituksensa toisaalta.

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Avatar
Stapani
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 848
Liittynyt: 16 Touko 2008, 20:43
Paikkakunta: 00920 Helsinki

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Stapani »

Yep

Löysin tässä muutama päivä sitten taas tuon 71-v I.Nyman
nojapyörineen Sipoon nurkilla, kun kaffella kävin.
Selvisi mm. miksi hän ei ole foorumilla.
Ei nettiä eikä edes kännykkää........

Melkein kateeksi kävi. Joskus kyllä tosiaan tuntuu,
että elämä olisi helpompaa ilman noita....

Tapani

Catrike Speed 3x26 2011
Quest XS Carbon 2015 "Kinuski"

Avatar
tm
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5025
Liittynyt: 05 Loka 2007, 03:00
Paikkakunta: Nokia

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja tm »

Pastori kirjoitti:

...Viikonloppuna olin Siurossa juhlamenoissa ja juhlaporukat bongasivat kuvauksista päätellen Mangon. Olisko ollut Teppo liikkeellä?

Lauantaina ajelin kyllä Siuron läpi, mökille olin matkalla. Sunnuntaina palasin toista reittiä takaisin.

musti&siippa
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 271
Liittynyt: 01 Helmi 2009, 20:14
Paikkakunta: Nokia

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja musti&siippa »

tm kirjoitti:
Pastori kirjoitti:

...Viikonloppuna olin Siurossa juhlamenoissa ja juhlaporukat bongasivat kuvauksista päätellen Mangon. Olisko ollut Teppo liikkeellä?

Lauantaina ajelin kyllä Siuron läpi, mökille olin matkalla. Sunnuntaina palasin toista reittiä takaisin.

Meilläkin oli jälkikasvu sinut bongannut Siuron valtatiellä. (Ei vaan aina muista täällä mainita, kun meitä nojailijoita on niin paljo Nokialla... :wink: )

t. musti

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Pastori »

musti&siippa kirjoitti:
tm kirjoitti:
Pastori kirjoitti:

...Viikonloppuna olin Siurossa juhlamenoissa ja juhlaporukat bongasivat kuvauksista päätellen Mangon. Olisko ollut Teppo liikkeellä?

Lauantaina ajelin kyllä Siuron läpi, mökille olin matkalla. Sunnuntaina palasin toista reittiä takaisin.

Meilläkin oli jälkikasvu sinut bongannut Siuron valtatiellä. (Ei vaan aina muista täällä mainita, kun meitä nojailijoita on niin paljo Nokialla... :wink: )

t. musti

Mä ajelen siellä ensiviikolla. Reittivinkkejä otetaan vastaan. Lähtöpaikkana Siuro, tavoitematkat 80-100 kilsaa.

Avatar
tavasti
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2746
Liittynyt: 06 Elo 2007, 10:55
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja tavasti »

jori kirjoitti:

Ihan vakavasti ottaen. On hyvä merkki, jos alkaa näkyä nojapyöräilijöitä, joista ei ole kuulunut mitään foorumilla. Se tarkoittaa, että väkeä on niin paljon, että riittää myös niitä, jotka ovat saaneet tietonsa ja innoituksensa toisaalta.

Mitä itse olen satunnaisesti törmännyt Tampereen seudulla nojapyöräilijöihin, niin kaikki ovat sellaisia etteivät ole täällä foorumilla. Enin osa ei edes tiedä tämmöisen olemassaolosta. Foorumilaisista en ole ajellessa tainnut nähdä kuin Mustin & Siipan, muita nojapyöräilijöitä olen tavannut 7.

Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python

"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"

Avatar
GodTdd
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 348
Liittynyt: 12 Touko 2009, 16:48
Paikkakunta: Espoo

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja GodTdd »

GodTdd kirjoitti:

Näin kaksi taplodea tänään aamulla kun töihin paljon. Toinen oli Länsiväylän pohjoispuolella, hieman Nokian konttorista Helsinkiin päin. Oli maisemia tai aamu aurinko ottamassa, ilman paitaa ja pysähtyneenä. Huomenet sanoin kun ohi ajoin.

Toisen näinkin heti sen jälkeen, siinä Hanasaaren sillan kohdalla, oli menossa itään päin. Sen verran vauhdilla meni että kättä kerkesin vain hieman nostaa.

Itse olin mustalla swb menossa Helsinkiin päin, tunnustaako kukaan?

Olen nähnyt saman parivaljakon useana aamuna, pitänee vissiin joskus pysähtyä ja vaihtaa kuulumisia.

Why not? Only one human captain has ever survived battle with the Minbari fleet. He is behind me. You are in front of me. If you value your lives be somewhere else.
Delenn, Severed Dreams, Babylon 5

Avatar
tavasti
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2746
Liittynyt: 06 Elo 2007, 10:55
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja tavasti »

Tampereen Lahdesjärvellä nähty tadpole, 20" renkaat edessä, 26" takana. Itse ajelin autolla, ja oli liikennettäkin niin ettei voinut jäädä tarkemmin katsemaan tai jututtamaan.

Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python

"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"

musti&siippa
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 271
Liittynyt: 01 Helmi 2009, 20:14
Paikkakunta: Nokia

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja musti&siippa »

Me ajeltiin tänään Tampereelle iltapäivällä ja joku pystypyöräilijä tuli vastaan sanoi nähneensä tänään jo kolme "tommosta"... emme kuitenkaan olleet Lahdesjärven suunnalla vaan välillä Nokia - Mustalahti. Yritimme käydä ajamassa Pispalan uittotunnelin läpi, mutta olikin sitten eilen pantu portit kiinni. :cry: No siitä ajeltiin sitten Mustalahteen syömään jädet ja ihaileen Pohjolan ja Kurun koneita... :shock: :roll: Siellä tapasimme myös yhden parivaljakon, jotka olivat kovin kiinnostuneita pyöristämme ja toisella oli vielä lällätin - hakeutui kanssamme samalle kanavalle, niin vaihdoimme kuulumisia vielä kotimatkallakin. :D Aika hyvin kuului bussista 16 :D

t. musti

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17772
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja PW »

Poika kerto nähneensä Imatralla nojapyörän, pieni etukiekko, takakiekko levytetty - Kaivelin "pyöräsi kuva" osiosta Fujinin, siis Rukolahden Fujini bongattu. Pitääpä olla tarkkana jos itekin sattus näkemään.

Petri

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
samuel
Sisällöntuottaja
Viestit: 1533
Liittynyt: 29 Syys 2012, 14:48
Paikkakunta: Tampesteri

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja samuel »

Tänään klo 17.05 rajaportin saunan kohdalla musta deltatrike tuli vastaan. Itse olin autolla.

Eikä ole kolmenkulman nojakisti muuten ilmottautunut. Täytyy tehdä tikusta asiaa ja käydä siellä suunnalla pyörimässä...

- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla

Avatar
Mahe
Sisällöntuottaja
Viestit: 1231
Liittynyt: 12 Syys 2008, 08:08

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Mahe »

Aamulla 7 pintaan Kalasatamassa Helsingissä Wotkinjn lihatehtaan kohdalla ajeli punainen tadpole ja joku korkeampi nojakki peräkkäin. Eka kerta kun näin useamman nojakin yhtä aikaa jos ei tapaamisia lasketa :)

Markus Heikkilä

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3850
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Vaimon kanssa oltiin menossa HePon aamupalalle suvilahteen.
Hetken matkaa herttoniemessä oli menossa kolme nojapyörää samaanaikaan samalla pätkällä samaan suuntaan kun ohitettiin eräs Antrotech kuski joka oli menossa samaan suuntaan. Siinä oli muilla ihmettelemistä :mrgreen:

Vastaa Viestiin