Re: Cruiser easy
Huono kuva, mutta kai siitä jotain selvää saa. Alaputket piti vääntää mutkalle, koska suorilla putkilla ketju otti haarukkaan kiinni. Tulihan tuossa ehkä vähän parempaa ulkonäköäkin
Täältä löydät kaiken tiedon nojapyöristä, kinnereistä ja velomobiileista sekä nojapyöräilytapahtumista.
http://www.nojapyorafoorumi.fi/
Huono kuva, mutta kai siitä jotain selvää saa. Alaputket piti vääntää mutkalle, koska suorilla putkilla ketju otti haarukkaan kiinni. Tulihan tuossa ehkä vähän parempaa ulkonäköäkin
Toinen kuva.
Hienoa muotoa syntymässä, hyvä että piti linjoja kaarevoittaa!
Testiohjaustangon tekaisin.
Miksi kaksi ohutta runkoputkea rinnan?
jooseha kirjoitti:Miksi kaksi ohutta runkoputkea rinnan?
Siks ku ne meni niin nätisti alkuperäisen litistetyn putken sisään. Tour easyssä on samaa 19mm putkea kaks rinnakkain alaputkina.
Vilijami kirjoitti:Testiohjaustangon tekaisin.
Paljonko tulee "heiluria". Ei kuvassa ainakaan näytä hirmu pahalta...
Onko tuo taustalla oleva kone se sama joka loukkasi Fingerporissa Suomen ilmatilaa
Jukka
Heilurista ei vielä tiedä, ennen kuin saa penkin paikoilleen ja saa säädettyä ohjaustangon.
Joo sama kone on ku fingerporissa
Ei vaitenkaan, se on (saksinostin) hissi jolla kuljetaan tallin vintillä olevaan karaokebaariin. Oikeasti.
Vilijami kirjoitti:se on (saksinostin) hissi
Joo, näkyikin noissa aiemmissa kuvissa kokonaan
Jukka
Salaisuutesi luoville ideoille paljastui. Tupla-annos uutta perspektiiviä yläkulmassa ja virvokkeista johtuen
Alkasko se oleen hitsausta vaille?
Kampien ja eturenkaan välissä on tyhjää tilaa, mikä pidentää muutenkin pitkää pyörää. Vai onko tuossa jätetty pelivaraa joustokeulalle ja isolle etukiekolle? Keula ei liene nyt ajoasennossa.
Jos kammet jää liian alas, kantapäät kopsii asfalttiin.
Ja esteetön ketjun kulku pitää aina tarkistaa, ennen hitsaamista.
Näytti jäävän yllättävän paljon tilaa kampien ja etukiekon väliin, no mahtuupahan iso etukiekko ja voihan tuota keulaa vielä säätää jousella.
Nyt vasta hoksasin, että kakspyöräsessä ei voi keskiötä laittaa yhtä alas ku kolmipyörissä, koska kallisteluvara.
Miten tuo asthabulakeskiö? Voiko tuohon vaihtaa lastenpyörän lyhyet fauberikammet?
Oisko parempi isolla etukiekolla?
Mun silmään isompi etukiekko saa cruiserin näyttämään enemmän oikealta pyörältä, jotenkin vahvemmalta.
Mutta mites selkänoja, mihin sen meinasit ripustaa?