Saa hitsata reilusti pelkäämättä kierteiden vaurioitumista.
Onko joku joskus vioittanut niitä? Itse olen aina hitsannut sen kummemmin varomatta ja ehjänä ovat säilyneet. Keskiöputket on pyöränputkeksi paksuseinäistä tavaraa
Flevon ensimmäisestä keskiöputkesta kierteet menivät jotenkin ryyhkään ja osa kierteen harjoista suli hitsin jälkeen. Keskiön kierteet vaurioituivat kun yritin vääntää sitä kiinni. Puukon kärjellä, piikillä ja hiekkapaperilla päivän hieromisen jälkeen sain uuden keskiön puoliväkisin runnottua paikoilleen. Ei hyvä.
Ja toinen asia on kierteen rymppäytyminen vähän liian ahtaaksi. Laatikkopyörässä kävi niin, kun hitsasin keskiöputken ympäri asti ja molemmin puolin. Keskiö kyllä meni paikoilleen, mutta sai tosi lujasti vääntää.
Perinteistä on se, että melkein kaikki mun nojapyörät on tuosta samasta putkesta, vieläkin jäi, ainakin 100metriä.
Tulee maali, varmaan Yescomin väri(oranssi) ku sitä ny on. Helpompi maalata kokonaan kuin pelkät hitsisaumat.
Minkä takia runkoputki on hitsattu emäputken yläreunaan?
Alareunassa pääsisi vähemmällä putkella ja runko olisi jäykempi. Ei sillä että eroa käytännössä huomaisi, mutta kuitenkin
Kun päättää ekaks mihin kulmaan penkki tulee - on mahdollisuus rakentaa pelkistetty ja kompakti runko. Säätömahdollisuusdethan nyt on vaan hanurista. Turhia kiinnityksiä ja natisevia osia.
Minkä takia runkoputki on hitsattu emäputken yläreunaan?
Alareunassa pääsisi vähemmällä putkella ja runko olisi jäykempi. Ei sillä että eroa käytännössä huomaisi, mutta kuitenkin
En mä tiiä, noin mä oon sen piirtäny, kai sille joku syy on?
Ainakin tonne alapuolelle saa paremmin tukikolmion jos tuntuu että tarvii.