Kävin ekan oikean (30km) testilenkuran. Kerran kaaduin taas nollavauhdissa pysätyessä. Perhana. No henkisiä vaurioita tuli enemmän kuin fyysisiä
Telemarkperän kampien pituudessa on tasapainottelua hitaan nopeuden kääntyvyyden ja nopean vauhdin mukavuuden kanssa. Näillä 95mm kammilla +25km/h nopeuksissa teliominaisuus ei tasoitakaan enää menoa, ainakaan siihen malliin mitä 140mm kammilla. Renkaat tulevat liian samaan aikaan epätasaisuuksiin. Siispä suosittelen hitaaseen citycruisingpyörään lyhyitä ja nopeaan maantieracingpyörään pitkiä kampia.
Edellisillä kammilla oli takarenkailla aurausta/haritusta. Nykyisillä liikkuu todella kevyesti. Jopa niin kevyesti, että vauhti nousee tasamaallakin pelottavan suureksi. Siis tottuneen trikekuskin max 20km/h nopeutta suuremmaksi
Ilmanvastus tuntuu pienentyneen merkittävästi verrattuna jäykkään ja leveään trikeperään.