Laatikkopyörä ennätys yritys 1h
Tandem enkka yrityksen kanssa, samalla yrittävät 1h cargobike-enkkaa - Austraalia/Trisled. Laatikko näyttää kovin kapealta, tarkotettu kirjeiden kuljetukseen?
Täältä löydät kaiken tiedon nojapyöristä, kinnereistä ja velomobiileista sekä nojapyöräilytapahtumista.
http://www.nojapyorafoorumi.fi/
Tandem enkka yrityksen kanssa, samalla yrittävät 1h cargobike-enkkaa - Austraalia/Trisled. Laatikko näyttää kovin kapealta, tarkotettu kirjeiden kuljetukseen?
2-ulotteinen laatikko .
Tästäpä tuli mieleen, että onko Nokian kisoissa oma luokka tavaranojapyörille?
Vilijami kirjoitti:Tästäpä tuli mieleen, että onko Nokian kisoissa oma luokka tavaranojapyörille?
Ei, ku ei kukaan ole sellaista kaipaillut Miten luokka rajataan, kantavuuden vai tavaratilan tilavuuden mukaan? Meniskö mun geopyörä tähän luokkaan kun siinä on kiinteä(irroittaminen vaatii työkalut) lukittava tavaratila?
Jukka
jviirret kirjoitti:Vilijami kirjoitti:Tästäpä tuli mieleen, että onko Nokian kisoissa oma luokka tavaranojapyörille?
Ei, ku ei kukaan ole sellaista kaipaillut
Miten luokka rajataan, kantavuuden vai tavaratilan tilavuuden mukaan? Meniskö mun geopyörä tähän luokkaan kun siinä on kiinteä(irroittaminen vaatii työkalut) lukittava tavaratila?
Kuten jo aiemmin olen maininnut, aina kun jossain lajissa aletaan kilpailla, alkaa huijaaminen. Tuo kaksiulotteinen tavarapyörä, jossa on kipapyörän osat ja tavaratilavuus nolla, on hyvä esimerkki tuosta huijaamisesta. Vai onko teistä tuollainen pyörä tavarapyörä, jolla ei voi viedä tavaraa.
Jospa siinä on virtualinen tavaratila .
jviirret kirjoitti:Miten luokka rajataan, kantavuuden vai tavaratilan tilavuuden mukaan?
Näin Tanskan malliin. Voit viedä vaikka pyyttonilla, kunhan tavarat kulkee mukana
Vielä kun "standardoitaisiin" nuo kamat: Lapsesta lapatossuun ja sementtisäkistä suksipariin. Parikymmentä erilaista tavaraa joille minimi mitat ja painot. Saa viedä yhdellä tai useammalla kerralla, kokonaisaika kuormauksineen ja tyhjennyksineen ratkaisee.
Jukka
Eikö tuo ois ihan kiva ohjelmanumero Nokian lauantaille?
Vilijami kirjoitti:Eikö tuo ois ihan kiva ohjelmanumero Nokian lauantaille?
Veikkaan että sinne ei tule kuin yksi tavarapyörä Näytösluontoisesti sillä voisi viedä ajanottolaitteiston ja teltan takasuoralle 200m kisaa varten ja sen jälkeen takaisin varikolle
Jukka
Vilijami kirjoitti:Eikö tuo ois ihan kiva ohjelmanumero Nokian lauantaille?
Eiköhän tuo päivä ole jo aika täynnä. Viimevuonna jäi hitaimman kuskin kisa ajamatta
Vph:n ennätysajo puuttuu tulevalta kesältä?
jori kirjoitti:jviirret kirjoitti:Vilijami kirjoitti:Tästäpä tuli mieleen, että onko Nokian kisoissa oma luokka tavaranojapyörille?
Ei, ku ei kukaan ole sellaista kaipaillut
Miten luokka rajataan, kantavuuden vai tavaratilan tilavuuden mukaan? Meniskö mun geopyörä tähän luokkaan kun siinä on kiinteä(irroittaminen vaatii työkalut) lukittava tavaratila?
Kuten jo aiemmin olen maininnut, aina kun jossain lajissa aletaan kilpailla, alkaa huijaaminen. Tuo kaksiulotteinen tavarapyörä, jossa on kipapyörän osat ja tavaratilavuus nolla, on hyvä esimerkki tuosta huijaamisesta. Vai onko teistä tuollainen pyörä tavarapyörä, jolla ei voi viedä tavaraa.
Paperinuken tavarapyörä.png
Kisassa ajeltiin tavarapyörän rungolla kuten Truck Racing kisoissa ajetaan rekan nupilla.
Onhan niitä, ainakin huumorikisoja tavarapyörille, joissa kuormana beer cage tai kaveri.
Vilijami kirjoitti:Vph:n ennätysajo puuttuu tulevalta kesältä?
Nimenomaan se varasti hidasajokisan ajan. Ei sitä saada jatkossakaan järjestettyä, jos sen vaatima aika käytetään muuhun Vph voisi kyllä ajaa ennätyksen uusiksi
Ei kaikki paikalla olleet katsoneet maailmanennätystä viimeksi. Aikaa riitti hidastelukisaankin samanainaisesti ja jos jatkossa pelätään aikapulaa, voi hidastella, kun VPH hurjastelee.