jviirret kirjoitti:En ole jäsen minäkään. Tämän foorumin avaamisen jälkeen näyttää että viimeinenkin toiminta(sähköpostilista ja foorumi) kevyssä on lakannut.
Ecotrippiä vielä järjestävät, mutta ei kai semmoisen järjestämiseksi virallista yhdistystä tarvi, vaan paljon talkootyötä.
Itse olen jäsen, vaikka en mihinkään toimintaan koskaan ehdi mukaan, ainakaan vielä. Ehkä muutaman vuoden päästä.
Kuten missä tahansa yhdistyksessä, toiminta riippuu jäsenistä. Aika useinhan toiminnan eteenpäin potkiminen jää muutaman aktiivin harteille. Jos aktiivit väsähtävät, alkaa toiminta hiipua ilman uusia aktiiveja. Pahimmillaan käy niin, että byrokratiat vievät kaikki voimat, eikä varsinaiseen toimintaan riitä paukkuja. Vielä pahempi on jos paukkuja hukataan sisäiseen kinasteluun.
En ole ehtinyt yhdistyksen yleiskokouksiin, mutta luulen että kyllä yhdistyksessä tilaa olisi aktiiveille. Ja kun ei ole riippakiveksi muodostunuttta vanhaa kaavaa jonka mukaan edetä, niin ei kun tekemään toiminnasta juuri oman näköistään. 
Tämän forumin porukoista ainakin Jori on aktiivisesti mukana KevY:n toiminnassa.
Tokihan monenlaista voi tehdä ilman varsinaista yhdistystäkin, mutta on se toki helpompaa jos on ry.
Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python
"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"