Ostaisin kitkavivun, joka kiinnitetään ohjaustangon ympärille. Ei siis runkoon ruuvattava tai tangon päähän menevä. Kuva olis kiva
O: Kitkavaihdevipu
O: Kitkavaihdevipu
Markus Heikkilä - Pyörät: Specbike Technics Comfort tadpole trike / DFXL kinneri / Tern Link D7i taittopyörä / vm -74 Peltirunko-Jopo
Re: O: Kitkavaihdevipu
Eikö löydy romulaareista? Paikallinen pyöräliike myi eioota eivätkä oikein edes tienneet mistä puhuin (liekö vika selityksessä).
Netistä tilaamalla saa mutta ei aina jaksais, jos kierrättääkin voisi
Semmonen varhaisissa maastoyörissä käytössä ollut "thumb shifter" siis hakusessa, ajalta ennen niitä nykymallisia "liipasimia".
Markus Heikkilä - Pyörät: Specbike Technics Comfort tadpole trike / DFXL kinneri / Tern Link D7i taittopyörä / vm -74 Peltirunko-Jopo
- Vilijami
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
Pyörätohtorilla ois 10€ hintaisia ohjaustankoon tulevia kitkavipuja vaikka millä mitalla. Ostin itse kyseisiä vipuja. Myiskö se yksityiselle, jos pyytäs kiltisti?
-
Vilijami kirjoitti:Pyörätohtorilla ois 10€ hintaisia ohjaustankoon tulevia kitkavipuja vaikka millä mitalla. Ostin itse kyseisiä vipuja. Myiskö se yksityiselle, jos pyytäs kiltisti?
Onko Vilijami yritys.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
- Vilijami
jori kirjoitti:Onko Vilijami yritys.
Viime vuonna pyörätohtori myi vielä yksityisille. Oisko se niin suuri ihme, mikäli minulla on/olisi yritys?
-
Vilijami kirjoitti:jori kirjoitti:Onko Vilijami yritys.
Viime vuonna pyörätohtori myi vielä yksityisille. Oisko se niin suuri ihme, mikäli minulla on/olisi yritys?
Ei se ihme ole, mutta on hyvä tietää, että meillä on täällä oma trokari näihin, vain yrityksille, myyviin tahoihin päin.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
- janx
- Viesti:
jori kirjoitti:Ei se ihme ole, mutta on hyvä tietää, että meillä on täällä oma trokari näihin, vain yrityksille, myyviin tahoihin päin.
Arvaukseni on, että suurin osa yksityisasiakkaista on... noh työläitä. Pieni osa on saattanut päästä vähemmän työläiden yksityisasiakkaiden piiriin. Eipä tuo ole minuakaan pihalta pois ajanut, jos paikalla on.
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org
Mahe kirjoitti:Semmonen varhaisissa maastoyörissä käytössä ollut "thumb shifter" siis hakusessa, ajalta ennen niitä nykymallisia "liipasimia".
Vasuri löytyis. Olen käyttänyt oikealla. Kitkavipu, ei pykäliä.
Vilijami kirjoitti:Oisko se niin suuri ihme, mikäli minulla on/olisi yritys?
Pikemminin jos sulla ei olisi
- Vilijami
jori kirjoitti:Ei se ihme ole, mutta on hyvä tietää, että meillä on täällä oma trokari näihin, vain yrityksille, myyviin tahoihin päin.
Ei minulla omaa yritystä ole, mutta perhepiiristä löytyy, jonka kautta on tukkumyyjien kanssa asiointi onnistunut.