Jarcco
Väittäisin, ettei voi olla jousella keskittävä, sillä tuollainen tekee tasapaino-ohjausliikkeistä vaikeampia, eikä jousi kuitenkaan voi olla niin jäykkä, että se pitäisi pysytyssä. Jos kuitenkin saisi kallistumaan, pitäisi kallistuskulman olla tuon jousivoiman verran lisää kallistusvoimaa tuottava, jotta yläosa pysyy kaarteessa kallistuneena.
Epäilen siksi, että kokeilin tätä vuonna 2002 ja totesin täysin mahdottomaksi ajaa.
Kaksi erillistä stopparia vasten esikiristettyä melko löysää jousta voisi toimia, mutta ei pelkkä jousivoima. Jousivoimahan alkaa nollasta, eikä pyörä siis pysy pystyssä, vaan kallistuu, kunnes pystyssä pitävän jousen voima kasvaa suuremmaksi, kuin kallistuvan kaatomomentti, joka sekin kasvaa kallistuskulman sinin muotoisesti. 
Videolta vaikuttaa siltä, että tuo pysyy pystyssä kahden stopparia vastaan kiristetyn löysän jousen varassa vain ilman kuskia. Muuten olisi kyllä videota valoihin pysäyttämisestä ja suoraan ilman kiemurtelua ajamisesta.
Tai kyllähän tuolla ajetaan suoraan, mutta kovin varovaisen näköisesti.
Taitaa olla tehty niin, että jousitus on säädetty vain sisään joustavaksi stopparia vasten, jolloin pysyy varovasti ajaen pystyssä, mutta kallistuu, kun rajusti vastaohjaa. Kohdassa 57 sekuntia näkyy lähdössä ongelma, kun vauhtia ei vielä ole ja joutuu ohjaamaan suuntaa ilman vastaohjausta. Muistan tuon tunteen vieläkin 15 vuoden takaa. 
Vilijami
Lentokoneen ohjaussauva toimii juuri noin. Liikuttaa kahta erillistä ohjausta eri suuntiin kallistettaessa.