Sitä mä vaan että paikan muuttuessa voisi ajankohtaa viilata.
Jokainen vuosi on tainnut sataa Nokialla. Pitäisikö kisaa aikaistaa tai helteen pelossa myöhäistää.
Sitä mä vaan että paikan muuttuessa voisi ajankohtaa viilata.
Jokainen vuosi on tainnut sataa Nokialla. Pitäisikö kisaa aikaistaa tai helteen pelossa myöhäistää.
En mä kyllä miellä että sade olis ollut ongelma. Mikä vuosi se oli kun Jori ei voinut ajaa kun poltti nahkansa liian pahasti?
Ajankohta on oikein hyvä.
Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python
"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"
Lukaskaas ensin tuolta toisesta säikeestä: https://r.tapatalk.com/shareLink?url=ht ... are_type=t
EDIT: vaihtoehtoinen linkki: http://nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.ph ... 1&start=45
tm kirjoitti:Lukaskaas ensin tuolta toisesta säikeestä: https://r.tapatalk.com/shareLink?url=ht ... are_type=t
Ei aukea sähke, kun pitäisi olla Tapatalk. Olisi hyvä avata edes hiukan, mitä sieltä löytyy, jotta tietää kuinka suurta eforttia sen avaamiseen viitsii käyttää.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
http://nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.php?f=28&t=5541
Taitaa olla tästä kyse..
Ja lisäyksenä; Tepon pointti lienee se että ensivuoden kisa-aikataulu on jo lyöty lukkoon ja rata varattu.
Härski kirjoitti:http://nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.php?f=28&t=5541
Taitaa olla tästä kyse..
Ja lisäyksenä; Tepon pointti lienee se että ensivuoden kisa-aikataulu on jo lyöty lukkoon ja rata varattu.
Juurikin tuo ketju, kiireessä päivällä laitoin vain kännykästä linkin (tapatalk)...
Eli Poris on jo hoitanut radan varaamisen. Ajankohta on 3.-4.8.2019.
Ajankohta ja paikkahan meillä about onkin, http://nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.ph ... 1&start=47
Mutta olikos ymmärrystä, että minkäslaista kisaa siellä ajettais?
Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python
"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"
tavasti kirjoitti:Ajankohta ja paikkahan meillä about onkin, http://nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.ph ... 1&start=47
Mutta olikos ymmärrystä, että minkäslaista kisaa siellä ajettais?
Eipä sitä oo vissiin vielä paljlo pohdittu. Joku tais ehottaa kiihdytyskisaa - paikaltaan 200m. Ihan erilainen rata, varmaan vähän erilaisia kisoja ku Nokialla - 12h voi ainakin olla haastava Kuinka monta kinneriä mahtuu radalle? Pystyykö ohittamaan,varsinkaan kinnerit?
Vai onko paremminkin kysyttävä, minkälaiset pyörät Räyskälään kannattaa rakentaa? Kallistuvakolmipyörä?
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Jos joskus ehtis väliaikaohjelmaakin pitämään, niin kahvikuppitasapainoilu läikyttämättä pujotteluradalla ois hyvä. Musti on ennakkosuosikki
Nojapyöräilyä jo vuodesta 2015
Sitten tietty on hyvä kysymys, että ilman 12h kisaa onko tekemistä / tarvetta kahdelle päivälle?
Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python
"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"
Joskus on heitetty semmonenkin idea, ett pitkät matkat vois ajaa maantiellä. Jos vaan löytyy radan lähistöltä sopivaa reittiä.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
PW kirjoitti:Joskus on heitetty semmonenkin idea, ett pitkät matkat vois ajaa maantiellä. Jos vaan löytyy radan lähistöltä sopivaa reittiä.
No se on tietty että jos se 12h ajo olis oma tapahtumansa, jossain pohjanmaalla missä olis passeli about 10 km reitti?
Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python
"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"
tavasti kirjoitti:PW kirjoitti:Joskus on heitetty semmonenkin idea, ett pitkät matkat vois ajaa maantiellä. Jos vaan löytyy radan lähistöltä sopivaa reittiä.
No se on tietty että jos se 12h ajo olis oma tapahtumansa, jossain pohjanmaalla missä olis passeli about 10 km reitti?
Pohjanmaan tasamaat ei kuulosta äkkiseltään ollenkaan pöllömmöltä idealta, jos vain passeli ja rauhallinen reitti löytyy.
Oliskohan Saukilla ehdottaa jo jotain sopivaa baanaa.. ? Voisi mun mielestä olla lyhyempikin kuin tuo 10 km...
tm kirjoitti:tavasti kirjoitti:PW kirjoitti:Joskus on heitetty semmonenkin idea, ett pitkät matkat vois ajaa maantiellä. Jos vaan löytyy radan lähistöltä sopivaa reittiä.
No se on tietty että jos se 12h ajo olis oma tapahtumansa, jossain pohjanmaalla missä olis passeli about 10 km reitti?
Pohjanmaan tasamaat ei kuulosta äkkiseltään ollenkaan pöllömmöltä idealta, jos vain passeli ja rauhallinen reitti löytyy.
Oliskohan Saukilla ehdottaa jo jotain sopivaa baanaa.. ? Voisi mun mielestä olla lyhyempikin kuin tuo 10 km...
Miks se pitkämatka pitäs ajaa erikseen muualla? Siis jos räyskälästä sattus löytymään sopivaa tietä?
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
PW kirjoitti:tavasti kirjoitti:Ajankohta ja paikkahan meillä about onkin, http://nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.ph ... 1&start=47
Mutta olikos ymmärrystä, että minkäslaista kisaa siellä ajettais?
Eipä sitä oo vissiin vielä paljlo pohdittu. Joku tais ehottaa kiihdytyskisaa - paikaltaan 200m. Ihan erilainen rata, varmaan vähän erilaisia kisoja ku Nokialla - 12h voi ainakin olla haastava Kuinka monta kinneriä mahtuu radalle? Pystyykö ohittamaan,varsinkaan kinnerit?
Vai onko paremminkin kysyttävä, minkälaiset pyörät Räyskälään kannattaa rakentaa? Kallistuvakolmipyörä?
Riippuen käyttöömme saatavan kiito- tai rullaustien pituudesta voisi vaikka yhdistää kaksi eri kisaa samaan: 1 km (tai vähän alle, jos jarrutusmatka ei muuten riitä ) seisovalla lähdöllä, ja tämän viimeisestä 200 metristä "lentävän lähdön" tulos. Toki kiihdytysmatka on lyhyt kinnerille, joten niiden 200 metrin tulokset jäävät Nokian vastaavista. Tasoittaa vähän kisaa...
Mutkaradalle ei kannata 6 tai 12 tunnin kisoja yrittää. Ahdasta ja vaarallista tulee, jos kaikki ovat radalla yhtä aikaa. Tunnin ajo ja vastaavat onnistuvat, kun porukan voi jakaa useampaan eri lähtöön.