Ilmoittautuminen talvikisaan on avattu, kai täältä taas saadaan sinne joukkue kasaan?
Lisäys: laitoin joukkueen, koodin saa multa yv:llä. Kirjoittakaa myös paikkakunta jos haluutte että lisään sen sinne.
Ilmoittautuminen talvikisaan on avattu, kai täältä taas saadaan sinne joukkue kasaan?
Lisäys: laitoin joukkueen, koodin saa multa yv:llä. Kirjoittakaa myös paikkakunta jos haluutte että lisään sen sinne.
HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.
suursarjaan tarvitaan yli 25 osallistujaa.
kai meitä siihten löytyy tarpeeksi? niinkuin
oli kesälläkin. olen käytettävissä
Minä myös.
Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
050-4655 657
Jouta Quad (Arcus III)
Minäkin voisin osallistua, jos vaikka koulumatkaa sais ajettua vielä sillonkin.
Kait se on vanhasta muistista osallistuttava.
Jouni
Jos pääosin pystäri- ja sähköavusteiset kilsat kelpaa, niin olen mukana.
Enköhän minäkin mukaan lähde. Kilometrejä ei talvisin ihan niin paljoa tule, kuin kesällä. Mutta jos sitä sen verran edes yrittäisi, ettei listan viimeiseksi jää
Saukki
Kaikki linkit
Quatrevelo, Azub Max 26"
"Käläviällä on vain hulluja ja pyöräilijöitä." -Paikallinen sanonta
voin lähtä jos 300/kk riittää, tosin eivät tule nojapyörällä
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
jviirret kirjoitti:voin lähtä jos 300/kk riittää, tosin eivät tule nojapyörällä
Jukka
Jokainen ajettu kilometri on plussaa .
HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.
Mä laitoin nyt joukkueen sinne, multa saa osallistumiskoodin. Laittakaa myös paikkakunta jos haluutte että lisään sinne.
Ilmoittauduin, varmaan suurin osa kilometreistä pystyläskillä ja jonkun verran sähköavusteisella nojaläskillä, siihen vaan asentajan pitää tehdä ensin nastagummit Sailaa yritän vielä houkutella mukaan...
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
terppa kirjoitti:Ilmoittauduin, varmaan suurin osa kilometreistä pystyläskillä ja jonkun verran sähköavusteisella nojaläskillä, siihen vaan asentajan pitää tehdä ensin nastagummit
Sailaa yritän vielä houkutella mukaan...
Onkos sinulla pystyläskissä nastagummit? Puhutko nyt MBB-nojaläskistä vai Sähköläskistä. Sinulla kun tuota... eikun noita läskejä riittää.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
jori kirjoitti:terppa kirjoitti:Ilmoittauduin, varmaan suurin osa kilometreistä pystyläskillä ja jonkun verran sähköavusteisella nojaläskillä, siihen vaan asentajan pitää tehdä ensin nastagummit
Sailaa yritän vielä houkutella mukaan...
Onkos sinulla pystyläskissä nastagummit? Puhutko nyt MBB-nojaläskistä vai Sähköläskistä.
Sinulla kun tuota... eikun noita läskejä riittää.
MBB on vielä vaiheessa pystyläskissä on nastaa edessä ja sillä olen nyt töissä käynyt, toimii parhaiten noista pyöristä epätasaisella jäätiköllä ja tuleepa muutenkin testattua, eka tonni ajettu ja tuntuu toimivan, ei ole etuvaihtajaa ja takavaihtajan rakenne on parempi kuin vanhassa mallissa niin ei ole jäätymisongelmiakaan ollut eli ei tarvi haikailla varkaiden viemän pyörän perään
Sähköläskiin pitää tehdä uudet nastakumit, Tepolta joskus sain hyvänappulaiset aihiot, varmaan joulunpyhinä puuhastelen...
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Suattashan tuota uatella, kilometrienkeräilyä
OT:Pitäskö joku workshoppi järjestää Lahes, ett saatas läskimbb ajokuntoon
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Kyllä mä lähden nyt tähän mukaan. Töissä olen vetänyt joukkuetta niin kauan etten enää ala. Katsotaan, saavatko ilman minua sen kasaan...
Sitä paitsi jonkun on oltava viimeinen. Muuten lista loppuu kesken. En siis ota paineita, mutta olen mukana. Talvipyörän valo jäi mökille kesän jälkeen, saan sen varmaan kuntoon tässä pyhien aikana. Mitä muuta voisi vielä selitellä..?
Sinner Demon 2026 2006-> Savenmaa Alku 2009-2012 HP Velotechnik Gekko FX 2012->