Täältä löydät kaiken tiedon nojapyöristä, kinnereistä ja velomobiileista sekä nojapyöräilytapahtumista.
http://www.nojapyorafoorumi.fi/
Tuossahan pitäs olla vapaarataspakka, ni alamäen laskussa ei tarvis koko ajan pumpata ja vois valita välityksen sopivaksi.
Muoks. Vai onko se sittenkään hyvä, ku silloin pitää pumppuaisa nostaa lihasvoimalla ylöskin? Toisaalta sehän monipuolistaa lihastreeniä.
Pumppuresinan puolikas kumipyörillä. Oikeassa pumppuresinassa on vielä noin 1:4 nopeuttava välitys. Tuo taitaa olla 1:1.
jori kirjoitti:Oikeassa pumppuresinassa on vielä noin 1:4 nopeuttava välitys. Tuo taitaa olla 1:1.
Kumipyörillä ei varmaan lähde liikkeelle yhtä keveästi kuin resina ja saattaa tiessä olla kumpareita, toisin kuin junaradassa. Toki paljon resinaa kevyempi...
Eihän tälle(kään) mitään järkevää arkikäyttöä ole, kunhan linkkasin kun ei ihan vastaavaa ole vielä foorumilla näkynyt.
jviirret kirjoitti:jori kirjoitti:Oikeassa pumppuresinassa on vielä noin 1:4 nopeuttava välitys. Tuo taitaa olla 1:1.
Kumipyörillä ei varmaan lähde liikkeelle yhtä keveästi kuin resina ja saattaa tiessä olla kumpareita, toisin kuin junaradassa. Toki paljon resinaa kevyempi...
Eihän tälle(kään) mitään järkevää arkikäyttöä ole, kunhan linkkasin kun ei ihan vastaavaa ole vielä foorumilla näkynyt.
Tuo videohan oli oikein käsikirjoitettu tarina. Sen mukaan tuolle on käyttöä kuntoiluvälineenä ja kuntoilun motivoimiseen.
Teknisesti se on melko hyvin konstruoitu. Hitsit olivat itäsuomalaista laatua ja ajoivat asiansa. Hieno peli, kun paremmin tutustuu.
Samalla kanavalla rakennellaan kaikkea muutakin pienehkön budjetin härveleitä. Osa polttomoottorilla ja osa lihasvoimalla kulkevia.
Läskipyörä:
Kävelevä trike: