52T iso eturatas jos kaksi eturatasta ja joku normaali 11-3x takapakka. Isompaa ei koeajolla varmasti uudenmaan maastoissa kaipaa. 1x12 vaihteistoista en tiedä mitään. Ylipäätään välitykset sillä lailla, että varmasti vaihtaa luotettavasti kaikille vaihteille, kukaan ei osta kinneriä joka tiputtaa ketjut tai jonka vaihteet takeltelee koeajolla 
90mm rumpujarrut.
Taustapeilit on makuasia että ottaako sommat vai pienemmät, kunhan ottaa 2kpl (molemmille puolille).
Lisäksi kannattanee tilata satsi eri paksuisia olkatoppauksia ja kyynärtuet. Molemmilla on suuri merkitys sille miten mukava kinnerillä on ajaa. Jos kinneri ei istu kuin hansikas ja käsiä joutuu kannattelemaan / pitämään itseäään paikoillaan sivuseinistä tukien kyynärpäillä, meno on holtitonta. Esittelypyörään tarpeeksi velcroa sivuseiniin että noi mainitut saa aseteltua asiakkaan mukaan sopiville paikoille.
Racehood ja Sunroof kannattanee olla molemmat, samoin minivisor(tuulilasi). Voi sitten kokeilla mikä tuntuu parhaalta. Nostokahva takana helpottaa lukitsemista ja pyörän siirtelyä.
Ketjun pituuden säätämisen helpottamiseen esittelypyörässä kannattanee uhrata pari ajatusta, tyyliin ketjuun keskelle pieni pätkä, jonka voi vaihtaa sopivan mittaiseksi tms. Samaten ehkä porailla penkkiin jokunen reikä valmiiksi, että pyörä on helppo säätää eri mittaisille kuskeille.
Lyhyet kammet helpottaa myös erikokoisten ihmisten sovittamista, kun isompikaan kenkä ei ota kinni kanteen / pohjaan niin helposti. Intercitylta taisi saada 150mm ja tm:ltä lyhyempiäkin 
En tiedä saako nykyään DF:n etukannen ja takaosan huoltoluukut magneetti + velcrokiinnityksellä kuten alpha7:ssä. Helpottaisi taaskin säätöjä jos saa. Tosin äkkiä ne ruuvit aukasee kun muutaman kerran opettelee 
Nykyisten DF:ien rengastuksesta en tiedä mitään (vanhoihin ei mene kovin leveät renkaat, 35mm kojak on maksimi edessä).