Yksinkertainen kysymys , mistä voisi saada ostettua osia. Siis eturattaat ja takarattaa hihnavetopyöröön ja tietysti
se hihna. Kun väittävät sen olevan huoleton ja kestoo jopa hihnalla noin 20th. / kilometriä .
Jos sellaisen saisi kyhättyä Nexus napaan , vois tulla ika erikoinen .
Hihnaveto
-
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viestit: 4908
- Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
- Paikkakunta: Jyväskylä
Hihnaveto
Re: Hihnaveto
Nexus voi olla siinä suhteessa erikoinen, että yleensä hihnan kanssa käytetään Alfinea. No sama napahan ne on eli Nexukseen pitäisi mennä heittämällä Itse hakisin osat Sinkkoselta StyleRidestä, mutta jos haluaa ilman ihmiskontaktia tilata, taitaa joutua ulkomaan verkkokauppoihin
Ei meinaan näytä olevan StyleRiden nettikaupassa.
-
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viestit: 4908
- Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Hihnaveto
Täytyy kysyä sähköpostilla jos vaikka , myy papparalle nettikaupana. Liian kaukana hake sinäänsä .
Re: Hihnaveto
Kannattaa styleridestä kysyä, sivuillakin lukee että
"Kaikki verkkokaupassa näkyvät tuotteet ovat varastossamme, mutta kaikki varastossa olevat tuotteet eivät näy verkkokaupassa..."
- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla
Re: Hihnaveto
Niin ja kauppias myy myös tuotteita, jotka hän joutuu tilaamaan eli ei tarvi olla edes varastossa. Vanhan ajan asiakaspalvelua jota ei isoista ketjuliikkeistä saa.
Re: Hihnaveto
Oletko käynyt paikallisessa liikkeessä eli laakeri-centerissä kyselemässä vaihtoehtoja?
JYVÄSKYLÄ Vasarakatu 22, 40320 JYVÄSKYLÄ, Myynti: p. 020 1113 660
- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla
Re: Hihnaveto
Ei välttämättä, hammasprofiileja on varmasti lukematon määrä.
Mutta jos hihnapyörät laittaa pulteilla ketjurattaiden kylkeen...
- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla
Re: Hihnaveto
Mietin kotitekoista hihnavetoa, mutta huoltovapaus kärsii, jos hihnan ja hihnapyörän muoto ei ole kuten esim. Gates Carbon drivessa.
V-hihna ja normaali hammashihna ei poista pyöriessään likaa kuten Gates.
- Vilijami
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viestit: 7537
- Liittynyt: 27 Maalis 2014, 09:19
- Paikkakunta: Oulu
Re: Hihnaveto
Perustelua kaipaisin tälle?
Re: Hihnaveto
Gatesissa hihnapyörän hampaiden välit on auki, kuten kuvassa näkyy. Kun hihna kohtaa hihnapyörän, lika puristuu ulos siitä raosta.
Olen aika varma, että V-urasta lika ei puristu pois samalla tavalla vaan pikemminkin pakkautuu uran pohjalle.
Re: Hihnaveto
Harley-Davidsonin vetohihnan vaihtoväli on 60 000 mailia. Se on normaali koteloimaton hammashihna. Aika kova saa olla polkija, jos asialla on merkitystä
-
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viestit: 4908
- Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Hihnaveto
Polkupyörässä aikas lailla kapeempi ja lyhyt ikäsempi . Jostain luin että noin 20th./km kestää keskimäärin . Ompa siel HD:sä vähän enenpi poveria , kuin ihmis polosessa.
- Vilijami
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viestit: 7537
- Liittynyt: 27 Maalis 2014, 09:19
- Paikkakunta: Oulu
Re: Hihnaveto
Kuulostaa vähän helppoheikki tyyliselle tv-shop perustelulle
Todennäköisempi syy tuolle hihnapyörän muotoilulle taitaa olla materiaalin säästö.
V-urassa hihna ei saa osua uran pohjalle. Tuossa kiilahihnarakenteessa hihnan kyljet kantavat ja välittävät voimaa.
Kulunutta, pohjaavaa V-urahihnaa ei saa kiristettyä luistamattomaksi. Tämä oli tuttu ilmiö autojen laturin hihnoissa viime vuosituhannella.
-
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viestit: 2058
- Liittynyt: 05 Syys 2006, 17:06
- Paikkakunta: Hamina
- Viesti:
Re: Hihnaveto
Mielestäni tuo lika hampaiden ja uran välissä on hihnakäytön ongelma, jota Gates on yrittänyt poistaa. Ei autojen jakohihnojakaan turhanpäiten ole koteloitu. H-D:n hihna on koteloimaton, mutta niillä ei taideta paljon kuraisia teitä ajella.