Edellisessä laitteessani (002) ollut suora ohjaus osoittautui vaaralliseksi niinkin pitkän akselivälin omaavassa pyörässä. Sen avulla ei pystynyt reagoimaan riittävän nopeasti yllättäen eteen tulleisiin kuoppiin tai muihin esteisiin. Löydettyäni itseni kaksi kertaa ojasta runsaan kolmen kympin nopeudesta päätin rakentaa vehkeeseen kunnollisen ohjauksen. Niin kuin näissä hommissa on tapana, homma lähti lapasesta ja koko pyörä tuli tehtyä uudestaan ja lisäksi sähköavusteisena.
Pyörän rakenne ja mitoitus perustui pääosin edelliseen hyväksi havaitsemaani laitteeseen, eikä ohjauksen ja sähköavustuksen asentaminen tuottanut ylittämättömiä vaikeuksia. Hyvin on toiminut ja ylämäkienkin polkeminen on pelkkää juhlaa.
Kuvat kertonevat olennaisen.