Lähde mukaan polkemaan n. 72km maalaismaisemia Lappajärven ympäri!
Reitti kulkee yleisen liikenteen seassa, opastekyltit matkan varrella. Liikenteen ohjausta erikseen ei ole.
Opastekyltit asennetaan suuntaan Halkosaari - Vimpeli - Kanavan kevari - Länsiranta - Halkosaari.Ympäripyöräilyssä matkalla on neljä huoltopistettä:
• Länsirannan koulun pihassa (Ylirannantie 89)
• Halkosaaressa (Itäkyläntie 97)
• Vimpelin kunnantalolla (Patruunantie 15)
• Kanavan kevarilla (Myllykankaantie 5)Kaikki huoltopisteet ovat auki klo 8:00-14:00.
Kyseessä ei kilpailu eikä ajanottoa, vaan elämys- ja kuntoilutapahtuma.
Ilmoittautuminen Halkosaareen pyöräily päivänä, ilmoittautuminen auki klo 8:00-14:00. Hinta 10€/henkilö tai 20€/perhe.
--> Voit lähteä mistä kohtaa Lappajärveä tahansa, kunhan ilmoittaudut Halkosaareen aukioloaikana.
Tervetuloa mukaan!
Majoituspaikka löytyy luotani useammalle henkilölle, saa halutessaan saapua perjantai-iltana ja poistua viimeistään maanantaiaamuna. Sauna ja järvenrantakin löytyy majapaikan vierestä.

Minä olen tässä viimevuosina opetellut kaikenlaisia pieniä poikkeamia reitille, eli siis siten että koittanut päästä mahdollisimman paljon vähän vähemmän liikennöidyille teille, lähinnä siis Karvalassa käyttäen vanhaa tietä ja Vimpelissä kääntyen keskustaa kohti jo Sahiin ja keskustan jälkeenkin pystyy vielä poikkeamaan hieman rauhallisemmalle (asfaltti)tielle, mutta se taitaa jo tuoda vähän lisämatkaa reitille. Karvalan jälkeen olen yleensä pyörähtänyt myös Tarvolassa kylän läpi, ja itsesiassa myös Itäkylässä.
 Minä olen tässä viimevuosina opetellut kaikenlaisia pieniä poikkeamia reitille, eli siis siten että koittanut päästä mahdollisimman paljon vähän vähemmän liikennöidyille teille, lähinnä siis Karvalassa käyttäen vanhaa tietä ja Vimpelissä kääntyen keskustaa kohti jo Sahiin ja keskustan jälkeenkin pystyy vielä poikkeamaan hieman rauhallisemmalle (asfaltti)tielle, mutta se taitaa jo tuoda vähän lisämatkaa reitille. Karvalan jälkeen olen yleensä pyörähtänyt myös Tarvolassa kylän läpi, ja itsesiassa myös Itäkylässä. !
!